Mijn vriendin draagt hier geen cap. Normaal wel, maar denk omdat ze foto's wilde hebben.. Eigen verantwoording en weer dat er een aantal zijn die niet zullen reageren.
Paard is erg onrustig geweest me haar hoofd, drukt nog regelmatig de rug weg, of loopt veelte diep maar vandaag zaten er fijne stukjes tussen. In korte tijd zijn ze enorm vooruit gegaan!

Paard was hier ontspannen, mijn vriendin kijkt weer eens naar de grond, en ze is op de voorhand. Ze mag meer lengte in de hals, dit komt trouwens later.

Ik vind dit wel een fijne foto. Vind nog niet dat ze echt op dat achterbeen hoeft te zijn. Ze zijn er wel mee bezig haar actief te maken enz enz, dus laten we dat even ter zijde. Paard vind ik hier fijn lopen, neusje er wat uit, lekker ontspannen.

Maar het kan ook zo.. Veel te diep.. Dit is hoe ze voorheen constant liep.. Het was of zo, of met de neus in de lucht. Dit zijn ze nu aan het oppakken. Te diep is een kleine correctie met de buiten teugel. (Hand wat omhoog en op dezelfde plaats) ze komt er nu veel makkelijker weer uit, en er is veel vooruitgang te zien.
Verwacht niet van mij dat ik echt lessen geef. Het is een 'vriendendienstje' waarbij ik haar gewoon help. Ik vertel wat ik weet. Ik weet waarmee ik kan helpen en waarmee niet.