Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Ik denk dat ze dr gewon mee uitscheidt. Zoiets heeft ze al een keer laten vallen met PB en het zou me niets verbazen als ze dat wat versnelt. Altijd stoppen op je hoogtepunt.
Tyrza schreef:Nieuwe küren zijn heel normaal bij zwangere vrouwenZe is anders nog steeds bezig met een nieuwe kur. Zonde van het geld als ze ermee zou stoppen...
Tyrza schreef:Howwww, denk dat Q een beetje aan het doordraaien is
Mireille1970 schreef:fijne vakantieHet staat hem wel leuk, vind je niet
Nou tot over een weekje, DOEI!!
janderegelaa schreef:Ik denk dat ze dr gewon mee uitscheidt. Zoiets heeft ze al een keer laten vallen met PB en het zou me niets verbazen als ze dat wat versnelt. Altijd stoppen op je hoogtepunt.
Gerrie schreef:Dat kan inhouden dat ze eerder rustig aan moet gaan doen.
Nog meer boeken lezen, en voorlezen bijv
QQQQ schreef:Kafue schreef:Sja, het ging de hele week al helemáál niet voor die twee... Noem 't een relatiedipje - misschien is Marcus vreemd gegaanWat gebeurde er eigelijk met Marcus Ehning en Küchengirl zonde zeg, dat paard sprong eerder zo fijn.![]()
Tyrza schreef:Tja, maar toen had ze die zwangerschapsvergiftiging daarna. Denk dat ze iets voorzichtiger is. Althans, dat zou ik wel zijn...
Wat me trouwens opviel, zag net foto's van losrijden op WRS: geen hoofddeksel! En bij de ZZGP doen ze altijd zo moeilijk?? http://www.anky.nl/anky/news.php?langua ... NL&id=2116
Kafue schreef:Vast LDR, aan haar reactie af te lezenHa ha ha ja wie weet zou die dan LDr of klassiek vreemd zijn gegaan
QQQQ schreef:Kafue schreef:Vast LDR, aan haar reactie af te lezenHa ha ha ja wie weet zou die dan LDr of klassiek vreemd zijn gegaan
Kafue schreef:Blind de muur in hè.Oeiii ja dan gaan de meesten in de stakerij he, ja natuurlijk totdat ze de smaak van LDR te pakken hebben..........
QQQQ schreef:Kafue schreef:Blind de muur in hè.Oeiii ja dan gaan de meesten in de stakerij he, ja natuurlijk totdat ze de smaak van LDR te pakken hebben..........
Kafue schreef:Ze heeft 'm gewoon even afgestempeldNee Kuchengirl wilde gewoon de muur in de vorm van de postzegel van dichtbij bekijken en eens zien of zon blok ook een paard dragen kan......
QQQQ schreef:Kafue schreef:Ze heeft 'm gewoon even afgestempeldNee Kuchengirl wilde gewoon de muur in de vorm van de postzegel van dichtbij bekijken en eens zien of zon blok ook een paard dragen kan......