Karl66 schreef:een winkelwagen vol paardenrookvlees
DAT is wat er met ze gebeurd als ze niet LDR willen lopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karl66 schreef:een winkelwagen vol paardenrookvlees
janderegelaa schreef:Zal ze ook nooit worden ook, met dat gebit wil de playboy haar niet dan kan ze met dr tanden de nietjes uit dr buik knagen.
Mireille1970 schreef:Waarom denk je dat ik zo vaak moet omloggen...hahahahahahahahahahaha... moeilijk he QQQQ ...
Maar ehm... mag Foogul dan nooit even forummen???????
horseyfries schreef:Hoe gaat het heten?Even wachten tot Horse Event en dan allemaal even het nieuwe boek van Tineke Bartels kopen....
Scheelt ons hier een hoop typwerk!
Tyrza schreef:Karl66 schreef:een winkelwagen vol paardenrookvlees
DAT is wat er met ze gebeurd als ze niet LDR willen lopen![]()
Mireille1970 schreef:Je moet ook niet op alle kromme halzen zout leggenIk ben vreemd he, ik lees per definitie geen boeken van paardrijdende mensen...
De keren dat ik dat deed nam ik het met zoveel Jozo dat het niet meer te pruimen was. Ik heb zoveel gezien, dat ik liever de mooie momenten herken en koester dan dat ik me laat voorliegen in een mooi boek over hoe het allemaal in volle harmonie gebeurt............. Yeah right...
Mireille1970 schreef:Maar lees je dan wel PB's van paardrijdende mensenLeuk dat jullie er allebei nog even zijn trouwens zo vlak voor de vakantie...
Jullie houden de eer hoog en de kop laag he, hihi grapje
PS Houden jullie mij een beetje op de hoogte middels pb, dan heb ik iets leuks als ik terugkom, zonder dat ik echt alles eerst moet gaan opzoeken en lezen
Mireille1970 schreef:Knarst je computer al, van al dat zout?JA en of ik die lees!!
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Knarst je computer al, van al dat zout?JA en of ik die lees!!
Mireille1970 schreef:Wat flauw.Neeeeeeee dat gebruik ik niet bij pb's
Tyrza schreef:Vorige keer ging ze heel lang door, toch?Ik vraag me trouwens af hoe lang Anky zal blijven rijden nu ze zwanger is...