Komt ie!
Veulen84 schreef:Loveuggs, omschrijf eens heel objectief wat je ziet op je foto's. Er zijn best wel wat dingen over te zeggen namelijk.
Omschrijf wat zijn mond doet, zijn kaak, zijn rug, zijn staart, zijn oren, zijn voeten... Geen conclusies trekken voor je alle puntjes hebt bekeken. En als je dan alles onder elkaar zet, wat is dan je conclusie?

Ik zie een redelijk achterbeen. Amira is met de aandacht niet bij mij maar ergens anders. Ik druk mijn handen weg naar beneden, en val wat voorover. Ik zie een ontspannen staart.

Ik weet dat hierop de mond open staat, maar ik weet dat zij erg aan het kouwen was op het bit. Mijn benen zijn ontspannen, en rug is bol, maar ik val wat voorover. Elleboog - hand - teugel - mond zijn een rechte lijn, en een fijne verbinding. Amira valt wat op de voorhand. Aandacht is wel bij mij, en vind dat ze hier wel ontspannen loopt. Staart hangt ontspannen af.

Hier misschien wat streng met mn binnenhand. Staat ook lager dan mijn buitenhand. Aandacht is bij mij maar Amira lijkt gespannen.

Dit vind ik wel heel fijn. Amira is netjes om mijn binnen been, en oogt heel relaxed. Zou wat meer lengte in de hals mogen.

Nette opwaartse sprong, maar moet echt meer gaan zitten. Ik denk dat ik haar daar wat meer ruimte van voor had moeten geven zodat ik daar niet te streng ben. Ze is duidelijk niet met de aandacht bij mij.
Jeetje wat is het moeilijk dat bij jezelf te doen... Vul me alsjeblieft aan, of laat het me weten als iets niet klopt!