Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suikermeisje schreef:Toch vind ik het meisje op de vos niet per de onvriendelijk rijden.. misschien wel wat teveel van voor en dus daardoor misschien wat teugelkreupel. Vind hem niet idioot lopen. Ja mag regelmatiger. Maar vandaag in het L2 veel beroerder gezien. Kin op de borst. Handen zo hoog als haar eigen oren. En dan onderaan overal een 8.... echt verschrikkelijk.
Picasso schreef:suikermeisje schreef:Toch vind ik het meisje op de vos niet per de onvriendelijk rijden.. misschien wel wat teveel van voor en dus daardoor misschien wat teugelkreupel. Vind hem niet idioot lopen. Ja mag regelmatiger. Maar vandaag in het L2 veel beroerder gezien. Kin op de borst. Handen zo hoog als haar eigen oren. En dan onderaan overal een 8.... echt verschrikkelijk.
Ik vind het persoonlijk vrij strak gereden, maar ik herken dat zo.
En wat je zegt over het scoren op cc met kin op de borst: ik erger me hier in de regio regelmatig aan de Friezen die op die manier hun punten lopen... Ik snap het niet.
FCSA schreef:Jaaa, Torres van de speed trail! Ik ben ook fan. https://www.youtube.com/watch?v=XZ8d9ByD5L4&t=32s
Sizzle schreef:Kadankovitch, ik ben het met je eens dat er een krater aan niveau verschil tussen Torres en de vos zit, maar daarom vind ik het jammer dat juist zo'n goede ruiter dan na enkele taktfouten achter elkaar niet meteen herkend dat hij even een beetje moet indimmen.
In dat opzicht maken ze voor mij een vergelijkbare 'vergissing'.