nombrado schreef:orienta schreef:Dit doe je iedere keer als iemand wat zegt.
Ik denk dat ik duidelijk ben in mijn antwoord erop en dat iedereen voor de rest begrijpt waarop ik doel maar jij reageert dan altijd net zoals voorafgaande posten en doet dan alsof je gek bent wat behoorlijk irritant is.
Als iemand dan geen antwoord op jouw vraagt geeft hebben wij nul verstand ervan maar uit jouw onzinnige post waarbij jij zegt het buitenbeen te stimuleren bij een wending en zo blijkbaar ook een schouderbinnenwaarts wegrijd is het weer eens zo duidelijk dat jij er duidelijk geen kaas van gegeten hebt en maar wat onzin praat steeds.
Als je vanuit een wending, waarin je heup hetzelfde gedraaid is, als die van het paard , (stel je draait links een wending en je wilt uit deze wending een schouder binnen inzetten, maak je je buitenbeen lang, en draait je linkerheupbeen ietsje naar voren, samen met het aanleggen van binnenbeen/kuit, naar je lichte aanleuning buitenhand.
ik hoef het paard echt niet te stimuleren het been goed onder de massa te zetten, hij weet prima zelf waar hij deze moet zetten om zijn balans te behouden.
begrijp je nu , wat ik bedoel?
(kzat trouwens net aan een broodje jam, geen kaas)
aanleggen van het binnenbeen vraagt niet alleen lengtebuiging, maar activeert ook het binnenbeen. Dus: u stimileert ook het binnenbeen met uw zit en houding en hulpen....