Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:Ik vraag me eigenlijk ook wel af wat 'de rest' nou van mijn filmpje vind (pag 128) heb van Marinke en dreamer veel reacties gehad, en van nog iemand (even kwijt wie) maar zou het heel fijn vinden om verder nog wat te horen van de gene die mijn eerste reacties in dit topic nog hebben gezien enzo.. Die weten ook mijn vooruitgang en heb daar gewoon heel veel aan!
LoveUggs schreef:Bedankt! Ga ik zeker wat mee doen! Alleen ben ik bang dat er dan juist weet te veel spanning in komt..
Snackie schreef:Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, loslaten in je eigen lichaam, Want hoe doe je dat?
_Michelleee schreef:Vandaag heeft toch een kindje de galop kunnen filmen!![]()
Ze was wel wat heviger vandaag, maar ik vind echt dat je ziet dat ze zelfs in galop begint te ontspannen.
[ Video ]
Fennee schreef:Ondanks dat de kwaliteit niet heel goed is laat dit wel duidelijk zien hoe wij momenteel bezig zijn.
Julia is een 4,5 jarige NRPS merrie.
Ik moet rechterop zitten ondanks dat ik haar moet uitnodigen te zakken. Ik moet ervoor zorgen dat ik haar actiever houd, maar desondanks ben ik hier wel blij mee. Op dit zadel (springzadel) zit ik sowieso al verder naar voren. Ik zal deze week even nieuwe foto's laten maken maar dan met dressuurzadel.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Snackie schreef:Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, loslaten in je eigen lichaam, Want hoe doe je dat?
Ze was wel wat heviger vandaag, maar ik vind echt dat je ziet dat ze zelfs in galop begint te ontspannen.
[ Video ]
xRiiannex schreef:_Michelleee schreef:Vandaag heeft toch een kindje de galop kunnen filmen!![]()
[ Video ]
Licht het aan mij of kantel je je handen heel erg?
Probeer ze meer rechtop te houden.
Verder ziet het er netjes uit!
Ben met martinggaal gaan rijden en wow ik zag al bij de eerste 2 minuten verschil.
Het gaat allemaal veel soepeler nu en hij gooit ze hoofd minder snel omhoog.
Nu de komende weken met martinggaal rijden en daarna afbouwen.
LoveUggs schreef:Fennee schreef:Ondanks dat de kwaliteit niet heel goed is laat dit wel duidelijk zien hoe wij momenteel bezig zijn.
Julia is een 4,5 jarige NRPS merrie.
Ik moet rechterop zitten ondanks dat ik haar moet uitnodigen te zakken. Ik moet ervoor zorgen dat ik haar actiever houd, maar desondanks ben ik hier wel blij mee. Op dit zadel (springzadel) zit ik sowieso al verder naar voren. Ik zal deze week even nieuwe foto's laten maken maar dan met dressuurzadel.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zie een paard dat enorm uit elkaar valt, en een ruiter dat enorm voorover valt. Een springzadel vind ik daar geen excuus voor want ook daarop hoor je recht te kunnen zitten. Voor jou dus eerst heel belangrijk achterover te gaan zitten en je paard eens op te pakken. Aan het werk zetten. Ze loopt op de voorhand, dus eerst eens dat achterbeen vlugger maken. Dat kan je hier in het topic genoeg terug vinden.
[ Video ]