Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindybijl schreef:heeft iemand een idee of er in Noord-Holland een istructrice/instructeur zit die volgend de AdB methode lesgeeft?
Alabaster schreef:cindybijl schreef:heeft iemand een idee of er in Noord-Holland een istructrice/instructeur zit die volgend de AdB methode lesgeeft?
Ja hoor
Waar woon je precies?
Succubi schreef:Ik ben het ermee eens dat je je paard eerst moet rechtrichten en de basis goed moet zijn voordat je verder gaat.
Maar ik de praktijk zijn er niet veel mensen en instructeurs die daar veel mee doen.
Mijn da zelf zegt zelfs, eerst goed lopen en dat word ze vanzelf wel recht... Ze is al meer dan 12 jaar scheef en kán niet goed lopen voordat ze recht gericht word.
En misschien zijn er idd meer wegen die naar Rome leiden maar ik vind de weg van AdB erg prettig om samen te bewandelen
Succubi schreef:Ja, idd. Net zoals met therapieën, de 1 doet het goed bij psych en de ander bij licht therapie of hypnotherapie.
cindybijl schreef:heeft iemand een idee of er in Noord-Holland een istructrice/instructeur zit die volgend de AdB methode lesgeeft?
Udo2001 schreef:Vind ik prima, ieder zo zijn manier. Vind het te krom om te zeggen dat een "speciale" manier de manier is. Zoals je zegt er leiden meer wegen naar Rome, en iedereen kiest daar zijn eigen weg in.