Roken op je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Re: Roken op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:15

Maanling schreef:
Ik denk dat daar het paardenrookvlees vandaan komt...

Ah okay..... zo zit dat dus. Steek ik als vega toch nog onbedoeld wat 'vlezenswaardigheden' op....

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:19

Ik rook zoiweisoo niet maar op een paard nee dat vind ik niet kunnen.
Toen reed je in het bos en gooide je nagloeiende peuk weg.
Dan is het mischien wel weg bos

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:45

ik zag gister iemand op het paard roke.. dat ziet er zo onwijs dom uit.. echt zo van kijk hoe stoer..

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:48

Ik rook niet, maar op het paard vind ik het niet kunnen Het ziet er idd dom uit en veel mensen vinden zichzelf enorm stoer.

Thefrodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:57

Maanling schreef:
Ik denk dat daar het paardenrookvlees vandaan komt...

Ik zat er net aan te denken jammie Tong uitsteken Vingers aflikken

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:58

Oei! Foute opmerking op bokt!

yet very funny

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:01

Maanling schreef:
Oei! Foute opmerking op bokt!

yet very funny

Als vega kun je je wel wat paardenvlees-grappen permitteren! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:03

zag dat iemand zei dat het met status te maken heeft.
dat vind ik wel een domme opmerking, wij waren meestal wel een paar uurtjes onderweg, en als we aan het stappen waren, dan rookte ik er wel eens 1, waarom? omdat het lekker is, buiten rijden is voor mij en mijn paard lekker even ontspannen rijden, zij lekker met een lange teugel stappen, en wat rondkijken, en ik een sigaretje roken, en ook ik reed/rijd (word in de zomervakantie weer opgepakt) een bomproof paard, als ze schrikt, en dat is al een uitzondering, dan springt ze een stukje opzij, nou daar laat ik mijn sigaretje niet door vallen hoor Haha! en idd, die rook van de ijzers is een stuk erger dan 1 sigaretje.
ik zou het op dit moment sowieso niet doen, omdat ze dus behoorlijk fris is door het stilstaan, en iets te enthousiast is, dat risico neem ik dus niet, maar sowieso doe ik het niet, omdat het met het paard dat ik nu rijd niet kan, en omdat ik vaak niet langer dan een uur rijd, en ik er dus geen behoefte aan heb. Lachen

*kijkt voortaan heel anders naar de paardenrookvlees die ze moet snijden* Haha!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:07

dees_daan schreef:
zag dat iemand zei dat het met status te maken heeft.
dat vind ik wel een domme opmerking, wij waren meestal wel een paar uurtjes onderweg, en als we aan het stappen waren, dan rookte ik er wel eens 1, waarom? omdat het lekker is, buiten rijden is voor mij en mijn paard lekker even ontspannen rijden, zij lekker met een lange teugel stappen, en wat rondkijken, en ik een sigaretje roken, en ook ik reed/rijd (word in de zomervakantie weer opgepakt) een bomproof paard, als ze schrikt, en dat is al een uitzondering, dan springt ze een stukje opzij, nou daar laat ik mijn sigaretje niet door vallen hoor Haha! en idd, die rook van de ijzers is een stuk erger dan 1 sigaretje.
ik zou het op dit moment sowieso niet doen, omdat ze dus behoorlijk fris is door het stilstaan, en iets te enthousiast is, dat risico neem ik dus niet, maar sowieso doe ik het niet, omdat het met het paard dat ik nu rijd niet kan, en omdat ik vaak niet langer dan een uur rijd, en ik er dus geen behoefte aan heb. Lachen

*kijkt voortaan heel anders naar de paardenrookvlees die ze moet snijden* Haha!

Die opmerking over status heb ik nooit gezien....
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de enige mensen die ik op het paard heb zien roken nu niet bepaald een academische graad hadden Knipoog
Ik ook niet natuurlijk.... Maar kan toeval zijn dat ik alleen de wat meer 'volkse types' het heb zien doen. Maar wie weet zit er nu ergens een professor met een sigaret in zijn mond op het paard....
Ik blijf het niet al te slim vinden...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:10

Wat dacht je van paardenrookworst? Dat zijn de afvalligen onder de paarden hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:13

slimmerik schreef:
marcella_x3 schreef:
Ik snap niet dat sommige mensen dat doen ...
Roken tijdens een sport is nogal tegenstrijdig ?

Misschien omdat ze helemaal niet zo sportief zijn en alleen voor de "status" paard rijden. Alhoewel die status natuurlijk niets meer voorstelt als je met een sigaret in je hoofd rijdt.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:19

Gulpje schreef:
Wat dacht je van paardenrookworst? Dat zijn de afvalligen onder de paarden hoor!

God god god, je haalt nu wel alle 'klote-rook-paarden' van stal he?
Een elegant sigaretje is nog 1 ding, maar wanneer je ze weer uit het land trekt en ze hebben weer een sigaar in de snuit.... blijf het een ordinair gezicht vinden.... ik heb vanmorgen allemaal in het land gezet met nicotinepleisters, eens kijken wat dat oplevert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:20

roken ze bij jullie sigaretten of shag dan? bij ons zijn het al sigaren..

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:41

dees_daan schreef:
roken ze bij jullie sigaretten of shag dan? bij ons zijn het al sigaren..

Ze hebben bij ons nog wat moeite met het rollen van en shagje.... dus het is van sigaretten, huppekee naar the hard stuff... sigaren! Hopelijk stellen ze het blowen nog even uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:42

nu je het zegt.. het rook vanmorgen wel wat vreemd.. zal zijn eczeemdeken even onderzoeken om te kijken of hij niets verstopt heeft..

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:24

Ninx schreef:
dees_daan schreef:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de enige mensen die ik op het paard heb zien roken nu niet bepaald een academische graad hadden Knipoog

whahahaaha...ik val zowat rokent van mijn stoel, wat een opmerking!!!!!!
Het zijn in jou ogen zeker ook alleen maar de vieze kereltjes die naar de prutsmutsen gaan Haha!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:29

mijn paard rookt shag(zware van nelle)
en nu heeft hij telkens zijn vloei op!!!
ook heb ik hem al eens hooi in zijn vloei zien doen toen zijn pakje shag leeg was.
ook heb ik gezien,dat hij stiekum een sigaretje over het draad aan een veulen gaf!
toen ze in de gaten hadden dat ik keek,hield het veulen snel zijn adem in,en onder zijn hoef zag ik een beetje rook vandaan komen!
ik voel me nu wel heel schuldig,want ik heb hem verslaaft gemaakt,ik heb namenlijk onder het rijden op hem gerookt!
waardoor het in zijn neus kwam,en zindsdien,is het hek van de dam!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:38

ROFL

Die van mij is een paar weken 'gestopt'... wat een drama...
Ze jat nu mijn sigareten uit mijn tas.... net of het niet door heb...

Nee leven en laten leven... zeg ik altijd...

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:15

Citaat:
whahahaaha...ik val zowat rokent van mijn stoel, wat een opmerking!!!!!!
Het zijn in jou ogen zeker ook alleen maar de vieze kereltjes die naar de prutsmutsen gaan Haha!
[/quote]

Ja, ik weet niet beter.... ik ben onder een vochtige stoeptegel vandaan gekropen....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:17

hmm zou dr wel raar uitzien, maar waarom niet? Mensen die hun hond uitlaten roken ook. Maar ja, je hebt dan geen controle over teugels, maar je moet over het algemeen toch meer met je benen rijden, ach.. tis maar hoe je jezelf voor schut wil zetten

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 07:06

Ramona_T schreef:
Ik rook zoiweisoo niet maar op een paard nee dat vind ik niet kunnen.
Toen reed je in het bos en gooide je nagloeiende peuk weg.
Dan is het mischien wel weg bos

Moet je persee in het bos rijden als je paardrijd?
Ik heb geen bos hier in de buurt hoor.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:32

Ninx schreef:
Ze hebben bij ons nog wat moeite met het rollen van en shagje.... dus het is van sigaretten, huppekee naar the hard stuff... sigaren! Hopelijk stellen ze het blowen nog even uit...

Blowen op het paard, haha. Ik zie mezelf al helemaal zitten daarna, volgens mij zou ik er binnen twee seconden naast liggen als m'n paard alleen maar een stap opzij doet. Clown

Ik blijf de opmerkingen over as tussen het zadel en het paard tegenkomen. Ik ben dan écht heel benieuwd hoe mensen dát voor elkaar krijgen. Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:50

Ilzjuh schreef:
Ik blijf de opmerkingen over as tussen het zadel en het paard tegenkomen. Ik ben dan écht heel benieuwd hoe mensen dát voor elkaar krijgen. Clown

Nou in het geval wat ik ken was het zo: Als je buiten rijdt dan waait het. Door de wind valt er ook vaak een stuk vuur mee naar beneden. En zo kan dat best tussen zadel en paard komen waardoor het er behoorlijk inbrandt. Ruiter snapte toen ze met een gebroken arm op de grond lag niet wat er met haar paard aan de hand was. Bij het afzadelen kwamen ze toen idd een schroeiplek op het paard en dekje tegen Ja

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:55

slimmerik schreef:
Ilzjuh schreef:

Nou in het geval wat ik ken was het zo: Als je buiten rijdt dan waait het. Door de wind valt er ook vaak een stuk vuur mee naar beneden. En zo kan dat best tussen zadel en paard komen waardoor het er behoorlijk inbrandt. Ruiter snapte toen ze met een gebroken arm op de grond lag niet wat er met haar paard aan de hand was. Bij het afzadelen kwamen ze toen idd een schroeiplek op het paard en dekje tegen Ja

Exactly my point, iedereen maar lachen toen ik iets zei over een vallend 'vuurkegeltje'.... maar ook ik heb toen ik jonger was meer dan eens gerookt en het is me niet ontgaan dat je naast wat as, soms ook een brandend kegeltje kunt verliezen... door een plotselinge schok of een windvlaag kiepert ie zo van je sigaret!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:57

@ Ninx: Je bedoelt dat het hele dopje zegmaar mee valt?
Dus dat je sigaret zelf bijna niet meer aan is omdat dat 'dopje' eraf is gevallen en die wel aan is?