Maanling schreef:Ik denk dat daar het paardenrookvlees vandaan komt...
Ah okay..... zo zit dat dus. Steek ik als vega toch nog onbedoeld wat 'vlezenswaardigheden' op....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maanling schreef:Ik denk dat daar het paardenrookvlees vandaan komt...
Het ziet er idd dom uit en veel mensen vinden zichzelf enorm stoer. Maanling schreef:Ik denk dat daar het paardenrookvlees vandaan komt...
Maanling schreef:Oei! Foute opmerking op bokt!
yet very funny
en idd, die rook van de ijzers is een stuk erger dan 1 sigaretje.
dees_daan schreef:zag dat iemand zei dat het met status te maken heeft.
dat vind ik wel een domme opmerking, wij waren meestal wel een paar uurtjes onderweg, en als we aan het stappen waren, dan rookte ik er wel eens 1, waarom? omdat het lekker is, buiten rijden is voor mij en mijn paard lekker even ontspannen rijden, zij lekker met een lange teugel stappen, en wat rondkijken, en ik een sigaretje roken, en ook ik reed/rijd (word in de zomervakantie weer opgepakt) een bomproof paard, als ze schrikt, en dat is al een uitzondering, dan springt ze een stukje opzij, nou daar laat ik mijn sigaretje niet door vallen hooren idd, die rook van de ijzers is een stuk erger dan 1 sigaretje.
ik zou het op dit moment sowieso niet doen, omdat ze dus behoorlijk fris is door het stilstaan, en iets te enthousiast is, dat risico neem ik dus niet, maar sowieso doe ik het niet, omdat het met het paard dat ik nu rijd niet kan, en omdat ik vaak niet langer dan een uur rijd, en ik er dus geen behoefte aan heb.
*kijkt voortaan heel anders naar de paardenrookvlees die ze moet snijden*
slimmerik schreef:marcella_x3 schreef:Ik snap niet dat sommige mensen dat doen ...
Roken tijdens een sport is nogal tegenstrijdig ?
Misschien omdat ze helemaal niet zo sportief zijn en alleen voor de "status" paard rijden. Alhoewel die status natuurlijk niets meer voorstelt als je met een sigaret in je hoofd rijdt.
Gulpje schreef:Wat dacht je van paardenrookworst? Dat zijn de afvalligen onder de paarden hoor!
dees_daan schreef:roken ze bij jullie sigaretten of shag dan? bij ons zijn het al sigaren..
Ninx schreef:dees_daan schreef:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de enige mensen die ik op het paard heb zien roken nu niet bepaald een academische graad hadden
[/quote]Citaat:whahahaaha...ik val zowat rokent van mijn stoel, wat een opmerking!!!!!!
Het zijn in jou ogen zeker ook alleen maar de vieze kereltjes die naar de prutsmutsen gaan
Ramona_T schreef:Ik rook zoiweisoo niet maar op een paard nee dat vind ik niet kunnen.
Toen reed je in het bos en gooide je nagloeiende peuk weg.
Dan is het mischien wel weg bos
Ninx schreef:Ze hebben bij ons nog wat moeite met het rollen van en shagje.... dus het is van sigaretten, huppekee naar the hard stuff... sigaren! Hopelijk stellen ze het blowen nog even uit...

Ilzjuh schreef:Ik blijf de opmerkingen over as tussen het zadel en het paard tegenkomen. Ik ben dan écht heel benieuwd hoe mensen dát voor elkaar krijgen.
slimmerik schreef:Ilzjuh schreef:Ik blijf de opmerkingen over as tussen het zadel en het paard tegenkomen. Ik ben dan écht heel benieuwd hoe mensen dát voor elkaar krijgen.
Nou in het geval wat ik ken was het zo: Als je buiten rijdt dan waait het. Door de wind valt er ook vaak een stuk vuur mee naar beneden. En zo kan dat best tussen zadel en paard komen waardoor het er behoorlijk inbrandt. Ruiter snapte toen ze met een gebroken arm op de grond lag niet wat er met haar paard aan de hand was. Bij het afzadelen kwamen ze toen idd een schroeiplek op het paard en dekje tegen