anneve schreef:Die 2 prijsuitreikingen in 3 jaar (op de honderden/duizenden die ze in ruim 20 jaar topsport al zonder problemen heeft doorstaan) hebben toch wel erg veel indruk gemaakt. Dus Anky staat niet voor goed rijden en perfectie omdat ze met een vluchtdier omgaat?
Ach sommige mensen zoeken overal wat in om maar te kunnen zeggen: zie je wel, ze kan niet goed rijden, ze is niet perfect. Een beetje zielig is dat altijd.
Als ik iemand heel goed western zie rijden, kan ik daar ook van genieten ook al is dat niet mijn ideaal.
Alicia2u schreef:Dat Anky haar paarden niet verkoopt voor veel geld betekend nog niet dat het niet om geld draait. Denk maar aan de lessen die ze geeft, clinics, eigen kledinglijn etc.
Sja, de schoorsteen moet blijven roken he? Dat lijk mij vrij logisch en daar is m.i. ook niet veel mis mee. Het een zal niet zonder het ander gaan. Gezien het feit dat ze om het prijzengeld de ring niet in hoeft te gaan, zullen er toch andere inkomsten gegenereerd worden. En dat haar succes het genereren van die inkomsten makkelijker maakt is toch alleen maar mooi meegenomen. Monty Robberts verdient toch ook een aardig centje bij met het verkopen van zijn boeken en halsters?
Als het haar alleen maar om het geld ging dan kon ze waarschijnlijk veel meer verdienen door haar toppers en potentiele toppers steeds weer te verkopen, en dan werden die kostbare stalletjes ook niet bemand door gepensioneerde toppers.
Maar goed; voor de anti-anky's en anit-dressuursporters: jullie zullen toch altijd wel wat negatiefs blijven vinden.