Daar leer je tenminste wat van. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar leer je tenminste wat van.

Dancie schreef:nee ik bedoel geen paard dat lelijk doet maar ik bedoel dat er wat pit in zit. Iets meer actie iets heftiger iets dat gewoon heet wordt na een moeilijke oefening ofzo
Zoals jij het beschrijft zijn onze paarden ook precies, dus.

daNiielle_ schreef:Pittig paard. Maar dan wel met een leuk vrolijk karakter.
De 2 die ik nu heb, zijn behoorlijk pittige paarden. Wat ik vooral merk, nu 1 paard weer wat conditie op bouwt.
Toen één van onze paarden z'n conditie op begon te bouwen werd 'ie ook steeds pittiger.

Ik moet hem wel kunnen vertrouwen, maar ik wil wel wat te doen hebben met rijden. 

Prinslover schreef:Ik heb er liever een mengelmoesje van hahaEen paard mag van mij best pit hebben, en soms wat geintjes, maar daar moet het ook ophouden. Dus geen gemeen paard wat lelijk kan bokken/stijgeren. Maar geen paard wat écht niks doet, dat is saai. Het echte manege paard (voor beginners) idee dus. Ik hou zeker van een paard met pit, en dan in de vorm van looplust

bikkeltjes schreef:Liever een heet paard, het toont veel meer door dat ze heet zijn kunnen ze en willen ze vaker meer werken, plus een uitdaging voor de ruiter.
nouja niet helemaal hoor maar bijwijs van spreken.

Dess schreef:Doe mij maar een pittig paardjeDaar leer je tenminste wat van.
Ik heb het eigenlijk precies goed gehad, toen ik Amigo kreeg was ik nog best klein en soms een beetje bang, toen was Amigo nog heel sloom en had geen conditie. Nu ik echt serieus met hem aan het werk ga begint hij af en toe flink heet en lekker actief te worden en dan gaat hij ook veel meer showen! Helaas is hij door een blessure nu een tijdje uit de running, maar ook met stappen aan de hand echt flink fit, soms ook flink bokken en steigeren, maar hij heeft gewoon een super lief, vrolijk karakter, zit echt niks kwaads in. Dus ik heb het echt getroffen met Miggie!