Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cruesli schreef:en mn haar zit bagger als ik de cap afdoe.
.
bosefoso schreef:Met, buiten het feit dat het veiliger is, ben je ook niet verzekerd (zonder cap) als je evt iets aan je hoofd hebt na een val...

sflj schreef:bosefoso schreef:Met, buiten het feit dat het veiliger is, ben je ook niet verzekerd (zonder cap) als je evt iets aan je hoofd hebt na een val...
*voor de zoveelste keer:* = onzin! Natuurlijk ben je verzekerd!

Wafel schreef:merrietje schreef:Met, voor de veiligheid.. Bovendien is het verplicht op de manege en als er iets gebeurt betaald de verzekering het ook niet uit als je geen cap op hebt
Heb ik laats de verzekering over op gebeld. Ze zijden dat het niet uit maakte wel of geen cap.
Maar ze rade me aan wel met cap te rijden.
Maar eigenlijk.... Waar gaat het over. Je kan beter je hoofd heel houden. Ook als de verzekering wel betaald hehb je nog zelf het probleem
As simple as that 
Ik heb hem gewoon altijd op, niet omdat ik mijn paarden niet vertrouw, want dat doe ik 100% maar ze zullen maar wel ergens van schrikken, of als je samen rijdt er eentje een klap geeft en de ander er vandoor gaat, or whatever. Nee, ik zie niet overal de gavaren van in. Maar zodra ik op mn paard stap, zonder iets op mijn hoofd, spring ik er gelijk weer af, ik kan het simpelweg niet.. Ik mis iets, en vind het erg vervelend dat er niets op mijn hoofd zit. Met warm weer zou ik hem graag afzetten, vanwege het zweet, en nouja, iedereen die met cap rijdt weet wat ik bedoel. Maar ik kan het gewoon niet, ik kan gewoon niet zonder cap rijden.. En ik mag het ook niet van mn ouders

Vond ze nooit lekker zitten, tot ik er 1 van mijn stalgenootje leende, heb gelijk dezelfde gekocht