Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zelf heb ik er veel profijt van dat ik zo vroeg ben begonnen, ben er erg dapper van geworden.xxappiexx schreef:Zolang het meisje goed begeleiding krijgt zie ik geen problemen.
xSharonax schreef:opzich vind ik het wel leuk dat ze een pony'tje krijgt, maar aan de andere kant... wat kan zo'n kindje nou met een pony? ze kan hem nooit lekker uit laten razen ofzo, hij moet dan altijd maar rustig rondjes lopen... vind ik wel een beetje sneu voor die pony!
) 
x_Charlie schreef:Ik vind het zo'n schattige combi!Het meisje is er echt dolgelukkig mee, ik vind er ook niks verkeerds aan.
. 
Kath_ schreef:Ik vind het leuk mits ze goede begeleiding heeft.
Maar 2 pony's vind ik echt overdreven..
(Heb niet alle 14 pagina's doorgelezen, dus ik weet niet of dat shetje inmiddels al verkocht is. Maar zover ik weet mocht ze die houden omdat ie zo goed kon springen)

xSharonax schreef:opzich vind ik het wel leuk dat ze een pony'tje krijgt, maar aan de andere kant... wat kan zo'n kindje nou met een pony? ze kan hem nooit lekker uit laten razen ofzo, hij moet dan altijd maar rustig rondjes lopen... vind ik wel een beetje sneu voor die pony!

Sigrid_Hvj schreef:Ik vind het echt belachelijk! Ze is nog maar 6 en dan al zo'n onwijs mooie pony, alsof die shet niet goed genoeg is. En alsof ze nu al echt goed moet kunnen rijden?![]()
Bij ons op de menege komt wel is zo'n klein meisje, och ik haat dat kind je wilt niet weten, ze heeft een onwijs leuke pony alles erop en eraan, ben ik in de bak aan het rijden roept dat kleine kind van 6 naar mij "jij kan echt niet rijden!" alleen omdat mijn paard een bokje gaf, rijden kan ik heus wel. Maar dat kind denkt nu omdat ze die pony heeft dat ze alles is echt niet normaal, ronduit een verwent nest
Citaat:Ze heeft het gewoon niet nodig, lessen zijn genoeg voor der ze is pas 6