Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlou_ schreef:ik heb hier geen worden voor! wat een ziek volk, de paarden stralen pijn uit, maar ze willen het niet zien, en kijk hoe dat bruine paard op zijn benen staat. Helemaal scheef!! en dat ze van die stroom knijpers in de mond doen om de pijn op de voorbenen te verzachten, ofja dat ze die vergeten! dit is ziek gewoon en het doet me ook pijn om te zien dat dit nog in 2006 voorkomt! triest
krackertje schreef:In de mensport wordt dit ook wel toegepast maar dan zonder blokken.
Katyatje schreef:Moest je er al gestaan hebben wist je nu of ze erin gemept werden dus...ja het doet er toe!![]()
En wat maakt het uit of je aan de zijlijn van een poloveld hebt gestaan? Dat kan je toch niet vergelijken
sjemie schreef:Ik heb hem uit gezet, kan er echt niet naar kijken.
Dit is pas écht het tóppunt van een paard zo onnatuurlijk mogelijk laten lopen.
Kijk dan naar die achterhand, naar die voorhand, naar die rug...
Dit kán niet gezond zijn, gátverdamme.
Marlou_ schreef:ik heb hier geen worden voor! wat een ziek volk, de paarden stralen pijn uit, maar ze willen het niet zien, en kijk hoe dat bruine paard op zijn benen staat. Helemaal scheef!! en dat ze van die stroom knijpers in de mond doen om de pijn op de voorbenen te verzachten, ofja dat ze die vergeten! dit is ziek gewoon en het doet me ook pijn om te zien dat dit nog in 2006 voorkomt! triest