Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Het bit vastpakken kan ook een uiting zijn van die stijfheid.. hij wil dan voorkomen dat je verder doorvraagt... wat ik ook niet helemaal onterecht vind als hij 4 weken bijna niks gedaan heeft.
Zou dan juist wat rustiger op de makkelijkere hand bezig gaan en niet teveel prutsen op de kant waar hij vasthoudt. Beetje rustig weer oppakken.
Het vastpakken van het bit is lastig te zien op het filmpje dat is echt meer een gevoel... maar zag wel een hikje in de beweging... vooral op de kant waar jij hem lastig vond.
FCSA schreef:Wat zijn jullie een mooie combinatie, Duhelo! Je hebt haar fijn aan het lopen en weet volgens mij heel goed waar je mee bezig bentKanteling van (jouw) bekken is inderdaad iets om mee aan de slag te gaan, ik kan me voorstellen dat dat lastig is met zo'n joekel.
ChocooPrins schreef:Duhelo: Ziet er inderdaad netjes uit! Met zo'n breed paard zou ik ook immens moeite hebben met het kantelen van mijn bekken (zelfs met een smaller paard). Ik voel je pijn.
Op de voorlaatste foto valt me wel op dat je paard door je binnenbeen door dendert. Je paard was waarschijnlijk wel los, maar duwde gewoon net iets door. Waardoor jij manoeuvres maakt met je voet.
Verder geef je zelf al aan waar je mee bezig bent, nog net niet helemaal door die rug. Maar dat komt vast wel goed.