houding Topic.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

G_Peeters

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:35

Hey, hoe zetten jullie hier een foto op? Ben nieuw hier .. :/

trysteffy

Re: houding Topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:36

Tinypic.com

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:43

_Dreamer
Ik vind je netjes op je paard zitten, jammer van je rug, ik vind je beenligging erg mooi!

noaenkelly, je zet je ellebogen een beetje bol als je me begrijpt, vind het er voor de rest netjes uitzien, maar kijk waar je heen gaat niet naar de camera hahah

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn houding vinden,

Afbeelding

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:53

loveulla94 schreef:
_Dreamer
Ik vind je netjes op je paard zitten, jammer van je rug, ik vind je beenligging erg mooi!

noaenkelly, je zet je ellebogen een beetje bol als je me begrijpt, vind het er voor de rest netjes uitzien, maar kijk waar je heen gaat niet naar de camera hahah

[ Afbeelding ]

ziet er goed uit ! maar misschien mogen je handen iets hoger en meer langs elkaar? tenminste, zo heb ik het geleerd.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:56

loveulla94 schreef:
_Dreamer

[ Afbeelding ]

Ik vind je zit prachtig! Heerlijk ontspannen, zo oogt het iedergeval.

Daar kijk ik eerder naar dan een been die wat te ver naar vorig ligt bijvoorbeeld, verschild ook per zadel. (Niet in jou geval hoor!!)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:11

Liesjeex ; dankjewel, het klopt inderdaad wat je zegt,
Ik krijg alleen mijn paard in een fijnere stillere aanleuning als ik mn handen ietsje lager heb,
dus mijn handen staan in het belang van mijn paard lager, maar je hebt zeker gelijk

wortelsussie;bedankt!
ik krijg vaak complimentjes over mijn zit, en ben gelukkig erg bewust van elk deel van mijn lichaam als ik aan het rijden ben, heb ik heel veel voor geoefend

lovepaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:58

loveulla94 ik vind dat je heel netjes zit!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 12:19

Noaenkelly: ik krijg het gevoel dat je scheef zit. Probeer recht in het zadel te gaan zitten. Zijn je beugels wel gelijk?. Verder vuisten maken van je handen en mogen ze ook ietsjes verder uit elkaar, tenen naar binnen en hakken uitdrukken.

Tazziexxx: te onduidelijk...

Loveulla94: Je handen meer laten dragen, je ellebogen wat dichter bij het lichaam , hakken uitdrukken, tenen wat meer uit de beugel en naar voren kijken.. Ziet er netjes uit!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:00

Femke,
Dankje voor je commentaar.
Klopt inderdaad van mijn hakken, de galop vind ze nog erg moeilijk waardoor ik telkens moet drijven. In draf is mijn beenligging dan ook veel stiller en mn hakken mooi naar beneden.
En flink aan het oefenen met haar galop!:)

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:16

Loeveulla94: valt bijna niks op aan te merken, behalve dat je je hakken wat meer mag uitdrukken :)

lovepaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:51

Afbeelding
Afbeelding
Wat vinden jullie van mijn houding?

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:00

Van springen heb ik geen idee, maar volgens mij ziet het er heel erg goed uit!

Dressuurfoto: je zit volgens mij wat te veel naar achter, je moet je hakken uitdrukken, en tenen wat verder naar binnen :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:01

Lovepaloma: Ik heb eerlijk gezegd niet echt verstand van springen, maar ik vind dat het er super uitziet :) Bij de tweede foto, mag je je been een stuk meer naar voren leggen en ik krijg het gevoel alsof je je teveel je best doet om rechtop te zitten.
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 08-01-14 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:02

_Femkeeex schreef:
Lovepaloma: Ik heb eerlijk gezegd niet echt verstand van springen, maar ik vind dat het er super uitziet :) Bij de tweede foto, mag je je been een stuk meer naar voren leggen en ik krijg het gevoel alsof je schouder naar binnen valt.

Hier ben ik het ook mee eens :D

Chica98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:04

lovepaloma, ik vind dat je erg netjes zit, met het springen geef je je paard mooi de ruimte! Heb er eigenlijk vrijwel niks op aan te merken. :D

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:05

_Femkeeex schreef:
Lovepaloma: Ik heb eerlijk gezegd niet echt verstand van springen, maar ik vind dat het er super uitziet :) Bij de tweede foto, mag je je been een stuk meer naar voren leggen en ik krijg het gevoel alsof je je teveel je best doet om rechtop te zitten.

Dat vind ik juist niet. Ze is heel losjes in de handen, gezien de houding van het paard. Iets meet recht op, maar ik gok dat je net aan het uitstrekken bent vandaar dat je wat dieper in het zadel zit en je been zo hebt liggen.
Laatst bijgewerkt door PanamaD op 08-01-14 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:06

Ik heb mijn post verandert, omdat ik dacht dat dat zwarte een stuk is van je pak, maar na goed kinken bleek het van de stal te zijn ;) Dus je schouder valt helemaal niet naar binnen.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:10

_Femkeeex schreef:
Ik heb mijn post verandert, omdat ik dacht dat dat zwarte een stuk is van je pak, maar na goed kinken bleek het van de stal te zijn ;) Dus je schouder valt helemaal niet naar binnen.

Volgens mij valt haar schouder wel wat naar binnen hoor... Als je goed kijkt zie je dat haar binnenschouder lager hangt dan haar buitenschouder. Die hangt ook meer deze kant op. Dus hij valt wel naar binnen :)

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:11

lovepaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:14

Lisannuuh probeer je handen meer rechtop te houden, en het lijkt alsof je iets gespannen ligt maar dat kan aan het moment opname liggen. Verder vind ik je houding netjes!

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:15

Je mag je handen meer rechtop houden, en je beugels moeten wat langer.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:16

nienke555 schreef:

Sorry ben ik er vergeten bij te zetten ik heb voetproblemen dus dan verzwik ik de hele tijd mijn voeten als de beugels langer gaan. Bedankt voor het advies zal er vrijdag op letten :D

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:20

Lisannuuh schreef:
nienke555 schreef:

Sorry ben ik er vergeten bij te zetten ik heb voetproblemen dus dan verzwik ik de hele tijd mijn voeten als de beugels langer gaan. Bedankt voor het advies zal er vrijdag op letten :D

Oke :D Vervelend van je voet... Als je je beugels nou steeds 1 gaatje langer doet, verzwik je hem dan nog steeds? Want je beugels mogen wel een aantal gaatjes langer. En als ze langer zijn, ziet je houding er ook wat minder gespannen uit. Maar als je dan je voet verzwikt zou ik ze niet langer doen :D

lovepaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:22

nienke555 schreef:
_Femkeeex schreef:

Volgens mij valt haar schouder wel wat naar binnen hoor... Als je goed kijkt zie je dat haar binnenschouder lager hangt dan haar buitenschouder. Die hangt ook meer deze kant op. Dus hij valt wel naar binnen :)

Het kan best zijn dat me schouders ongelijk zijn, ik zal erop letten bedankt voor de tips!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:03

Lisannuuh
Ik vind je netjes op het paard zitten, heb wel het idee dat je wat gespannen op je paard zit.
Kan inderdaad door de beugels komen. Vervelend van je voet

Lovepaloooom.
Hoi. Top amazone.
Je schouders zijn op deze foto misschien ongelijk maar in RL doe je dat niet hoor maak je geen zorgen, moment opname.