Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loveulla94 schreef:_Dreamer
Ik vind je netjes op je paard zitten, jammer van je rug, ik vind je beenligging erg mooi!
noaenkelly, je zet je ellebogen een beetje bol als je me begrijpt, vind het er voor de rest netjes uitzien, maar kijk waar je heen gaat niet naar de camera hahah
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn houding vinden,
[ Afbeelding ]
loveulla94 schreef:_Dreamer
Ik vind je netjes op je paard zitten, jammer van je rug, ik vind je beenligging erg mooi!
noaenkelly, je zet je ellebogen een beetje bol als je me begrijpt, vind het er voor de rest netjes uitzien, maar kijk waar je heen gaat niet naar de camera hahah
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn houding vinden,
[ Afbeelding ]
Bij de tweede foto, mag je je been een stuk meer naar voren leggen en ik krijg het gevoel alsof je je teveel je best doet om rechtop te zitten. _Femkeeex schreef:Lovepaloma: Ik heb eerlijk gezegd niet echt verstand van springen, maar ik vind dat het er super uitzietBij de tweede foto, mag je je been een stuk meer naar voren leggen en ik krijg het gevoel alsof je je teveel je best doet om rechtop te zitten.
_Femkeeex schreef:Ik heb mijn post verandert, omdat ik dacht dat dat zwarte een stuk is van je pak, maar na goed kinken bleek het van de stal te zijnDus je schouder valt helemaal niet naar binnen.
Lisannuuh schreef:nienke555 schreef:Je mag je handen meer rechtop houden, en je beugels moeten wat langer.
Sorry ben ik er vergeten bij te zetten ik heb voetproblemen dus dan verzwik ik de hele tijd mijn voeten als de beugels langer gaan. Bedankt voor het advies zal er vrijdag op letten
Vervelend van je voet... Als je je beugels nou steeds 1 gaatje langer doet, verzwik je hem dan nog steeds? Want je beugels mogen wel een aantal gaatjes langer. En als ze langer zijn, ziet je houding er ook wat minder gespannen uit. Maar als je dan je voet verzwikt zou ik ze niet langer doen
nienke555 schreef:_Femkeeex schreef:Ik heb mijn post verandert, omdat ik dacht dat dat zwarte een stuk is van je pak, maar na goed kinken bleek het van de stal te zijnDus je schouder valt helemaal niet naar binnen.
Volgens mij valt haar schouder wel wat naar binnen hoor... Als je goed kijkt zie je dat haar binnenschouder lager hangt dan haar buitenschouder. Die hangt ook meer deze kant op. Dus hij valt wel naar binnen