Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ympi schreef:Dus buikspieren aanspannen = goed, maar niet in combi met gespannen rug.
Dus op dit plaatje, mos van de rest van het beeld is combi buik/rug wel goed?
https://lh3.googleusercontent.com/-m3oH ... 030898.JPG
Jotoma schreef:Ook zonder fysiek te tekenen is wel te zien wat samantha bedoelt
Bienotje schreef:Maaike, doe mijn best!Hoe is het met de lushies?
Tja, geen idee hoe. Vooral geluk denk ik Snackie, laatst met springles wat minder geluk gehad trouwens.Kwam er paar weken terug pas achter dat íe echt gebroken was geweest ook, maar verklaarde wel deels wat ook
Ympi schreef:Zo, daar gaat mijn werk werken![]()
Mij zo afleiden, maar ik ga aan de slag! Is kijken hoe mijn fotoshopkunsten zijn.
Neen dus, geen goed voorbeeld![]()
[ Afbeelding ]
De groene lijntjes die ik van jou moest tekenen vallen nog wel mee denk ik, al denk ik daaraan ook te zien dat ze dus boven haar voorbeen hangt en dat quasi al het gewicht dus op rechtsvoor rust en dat linksachter nog maar weinig draagt. Staat ook achter de massa.
Ik denk dat het dus beter zou zijn moest haar rug tegen het lichtpaarse lijntje bovenaan komen en haar achterwerk moet een beetje naar links beneden draaien zodat haar achterbenen wat meer naar voor komen of haar lichaam wat meer naar achter.
Klopt dat een beetje?
Van de oranje streepjes snap ik niets. Is dat gebrek aan activiteit?
S_en_Z schreef:Ympi schreef:Zo, daar gaat mijn werk werken![]()
Mij zo afleiden, maar ik ga aan de slag! Is kijken hoe mijn fotoshopkunsten zijn.
Neen dus, geen goed voorbeeld![]()
[ Afbeelding ]
De groene lijntjes die ik van jou moest tekenen vallen nog wel mee denk ik, al denk ik daaraan ook te zien dat ze dus boven haar voorbeen hangt en dat quasi al het gewicht dus op rechtsvoor rust en dat linksachter nog maar weinig draagt. Staat ook achter de massa.
Ik denk dat het dus beter zou zijn moest haar rug tegen het lichtpaarse lijntje bovenaan komen en haar achterwerk moet een beetje naar links beneden draaien zodat haar achterbenen wat meer naar voor komen of haar lichaam wat meer naar achter.
Klopt dat een beetje?
Van de oranje streepjes snap ik niets. Is dat gebrek aan activiteit?
Stinkerd.. beetje smokkelen met de lijntjes
[ Afbeelding ]
S_en_Z schreef:Mwoh.. mensen gaan er bewuster van kijkenJuist leuk toch?
Ympi ze mist idd "actief" draven. Dit was een braaf geduldig "sukkeldrafje". Dat haar "oranje" voorbeentje minder naar voren is heeft te maken met dat je haar wat lang laat worden in haar lijfje en haar net teveel "af" laat knikken met haar hoofd/nek.. Ze kan mede door deze dingen niet anders dan meer gewicht op haar staande voorbeen aannemen.