Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sam2 schreef:Ah, Dank u!( echt, ik ben zo'n doos in dit soort dingen)
Het is bij hem inderdaad wel lastig om hem goed op het achterbeen te krijgen, dat vind hij gewoon erg moeilijk. Ik heb laatst een lesje meegepakt van een andere instructeur welke op een totaal andere manier les geeft dan ik gewend ben. Ik heb andere oefeningen om zijn achterhand actiever te krijgen. Daarnaast moest ik ik traag tempo galopperen en draven. Het wierp wel vruchten af moet ik zeggen
annnepannne schreef:wij gaan eerst thuis een bak aanleggen voor we les gaan nemen omdat we er niet kunnen rijden als er slecht weer is dus als ik dan al les neem en het is slecht weer is het weer zo'n gedoe met afbellen enzo.
en we willen eerst het paard een beetje beter leren kennen.
en op de manege geven ze geen prive les dus dat is ook geen optie.
S_en_Z schreef:Mooi omschreven Esther.. en het klinkt vast iets vriendelijker dan mijn post
Sam2 schreef:
S_en_Z schreef:(maar een neerwaartse romprichting is helemaal niet slecht hoor!!!!! Als paarden kaarsrecht of opwaarts zijn met langere voorbenen hebben ze meer moeite om te grazen.. tenzij ze een heeele lange hals hebben)
nombrado schreef:nu nog leren lijntje op de juiste manier tekenen om te bepalen of het neerwaartse romp is of niet
evenwichtsmodel
[ Afbeelding ]
S_en_Z schreef:Zal later kijken nombradoga nu echt even mijn eigen paard vervelen
Over de foto hierboven van nombrado: nee hoor, dat vind ik OOK niets
Ik ben hier niet degene die enkel foto's toont met doorhangende teugels omdat ik vind dat je van de mond/voorkant af moet blijven. Vandaar mijn commentaar eigenlijk
Misschien was zijn stapritje in het bos/langs de weg hem niet bevallen![]()
(flauw, maar dat vond ik het plaatsen van die foto ook)
cp112 schreef:Gaan we nu allemaal standfoto's plaatsen???
Sam2, ziet er netjes uit. Kan zo even niets bedenken wat niet al gezegd is.
Jammer dat er verder niemand op mijn rij-foto's reageerd van een paar blz terug...
MyWishMax schreef:Nouja, die 1e foto vind ik echt heel mooiHelemaal voor zijn leeftijd. Hij is ook mooi gebouwd vind ik en dat vind ik van de meeste tinkers niet. Maar jouw 1e foto toont ook dat je niet altijd nek als hoogste punt kan hebben, maar dat dat volgt uit de graad van africhting.