Was niet vervelend bedoelt hoor! Maar lijkt mij leuk om er echt op in te gaan, daar leer je denk ik ook het meeste van!
Op de eerste foto van _horselovee_ lijkt het alsof de beken wel een beetje gekanteld is, maar echt dragend loopt ze volgens mij niet. Mmm, bij nog een keer kijken denk ik dat de beken toch niet gekanteld is en ze gewoon stuwend loopt maar wel met lichtelijk aangespannen buikspieren.
Op de tweede foto zie ik vooral een stuwend paard, toch lijkt de beken hier een beetje gekanteld? Is dit dan mogelijk en waarom is dat dan zo? Waarom kan het beken kantelen zonder dat de buikspieren aan worden gespannen en de dij naar voren word getrokken? Beweegt de beken dan apart van deze spieren? En kan het dan ook dat de buikspieren een beetje worden aangespannen, en daardoor niet genoeg om de dij naar voren te trekken?
Op de eerste foto van lisaislisa dat lijkt mij een stuwend paard, ik zie geen aangespannen buikspieren (al is dat op deze foto lastig te zien) en ook geen dij die naar voren word getrokken, ook zie ik geen gekantelde bekken.
Op de tweede foto zie ik ook geen gekantelde bekken en aangespannen buikspieren, zie hier een stuwend paard.
Op de derde foto zie ik geen gekantelde bekken, en ook geen aangespannen buikspieren, ook een stuwend paard. Toch lijkt het alsof dit paard wel zijn achterbeen redelijk onder de massa gaat zetten, maar ik denk dat dit komt door de wending.
Op de vierde foto volgens mij ook stuwend zie geen aangespannen buikspieren en geen gekantelde bekken, ook geen dij die naar voren word getrokken.