[/quote]Haha weer een briljante Zooist, Had ik jou toch ingeschat als nuchter zat om persoonlijk van Boktelijk te onderscheiden.Plus je interessante inbreng omdat je verschillende stijlen beheerst/combineert.Jammer dat je alleen langskomt om even achteruit te eten.Citaat:Zooist schreef:
Prachtig vind ik het dan ook dat Carl Hester haast niet kan lopen van de klassieke veren in zijn kont en zijn paarden lekker laag, rond en diep loswerkt
Citaat:En U Piepenfiets, is het niet bij U op gekomen dat er antwoorden zijn gegeven die U niet als zodanig hebt begrepen??? Of die U niet afdoende vindt.
Jazeker laat ik ook vaak in het midden
Citaat:Al vaker is die onnodig onaangename tooon te sprake gekomen, maar daar geeft U ook geen antwoord op.
Zoals u van mij weet ben ik daar niet zo van onder de indruk en vind ik de geschreven duels vaak leuk. Men lijkt te vergeten dat ieder hier reageert op andermans mening in een discussietopic. Aangezien niemand hier mij persoonlijk kent vat ik charges ook niet persoonlijk op. Die zijn dan van Kadankovitch jegens piepenfiets en niet van u persoonlijk naar mij.
U bent zelf ook niet mild met het uiten van beschuldigingen zij het dan vaker in een subtielere vorm(maar ook niet altijd).
We kunnen natuurlijk zeggen:we zijn allemaal dol op ons peerd en willen het beste maar dat zou zonde zijn.
U heeft zojuist een antwoord gegeven zoals u dat graag van anderen zou zien maar zoals u zelf zeg :ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Murphy's stukken zijn wat mij betreft bijzonder leerzaam en in duidelijke taal,iets wat ik niet beheers en bewonder.
Ik kom ook in internationale fora waar meer respect heerst maar zeker zeer pittige reacties over en weer gaan zonder dat mensen beledigd afzwaaien. Zo en nu zie ik dat ik even Ellen Lange moet googlen. En voor wbt western : ondanks dat ik er geweldig uitzie in chaps en cowboyhoed heb ik een hekel aan verkleedpartijen
en dan zeker icm de gewenste hoofd/halshouding van het paard