lageveld schreef:Haha dat je daar aan dacht.Is dit een grap ? (Heb voor alle zekerheid nog maar even de datum van de eerste post gecontroleerd)
Zo ja, dan zijn er best veel mensen ingetrapt

Het zou inderdaad nog best kunnen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mando schreef:quibje schreef:onbegrijpelijk, kijk als je nou echt dik zou zijn en bv maat 44 of meer hebt, ja dan kan ik me voorstellen dat er mensen iets anders kijken, maar met jou gewicht en lengte,
wat een BS
Dank je dus ik ben dik.. (loopt en rijdt vrolijk rond met haar maatje 44.)
Snoevie schreef:lovestimba schreef:het slaat gewoon nergens op, op wedstrijd word er ook erg op afgekeurt....
ik heb een buikje en in de galop waait mijn jasje open en dan zie je dat... en dan krijg ik gelijk minder punten.. en het lag echt niet aan de verzorging voor de rest, want de knotjes van me paard zaten keurig netjes mijn eigen haar zat ook netjes alles zag er gewoon goed verzorgt uit dus ik weet gewoon zeker dat het was. maar ik vind zowie zo dat ze je gewoon moeten nemen hoe je bent wat maakt het uit dik of dun het gaat er toch om hoe je paard loopt en niet om jou...
dat is wel balen,zelf heb ik dit nooit gemerkt!
stond er op je protocol dat ze je daarop afrekenden?
Snoevie schreef:quibje schreef:onbegrijpelijk, kijk als je nou echt dik zou zijn en bv maat 44 of meer hebt, ja dan kan ik me voorstellen dat er mensen iets anders kijken, maar met jou gewicht en lengte,
wat een BS
pardon?misschien even nadenken voor je zo'n onnozele en domme opmerking plaatst?
lovestimba schreef:het slaat gewoon nergens op, op wedstrijd word er ook erg op afgekeurt....
ik heb een buikje en in de galop waait mijn jasje open en dan zie je dat... en dan krijg ik gelijk minder punten.. en het lag echt niet aan de verzorging voor de rest, want de knotjes van me paard zaten keurig netjes mijn eigen haar zat ook netjes alles zag er gewoon goed verzorgt uit dus ik weet gewoon zeker dat het was. maar ik vind zowie zo dat ze je gewoon moeten nemen hoe je bent wat maakt het uit dik of dun het gaat er toch om hoe je paard loopt en niet om jou...
Anne. schreef:Ik vind het echt onzin. Ikzelf doe het met broekmaat 42 en ik heb nog nóóit een opmerking erover gehad en zou ook echt ontzettend kwaad worden als er tegen mij gezegd zou worden dat ik te dik was om paard te rijden.
Je kan nietmeer paardrijden als je paard onder je gewicht lijdt.. maar geloof me, dat gebeurd zelfs niet als je "echt dik"(volgens quibje) bent met een broekmaat 44.