Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
terwijl ik haar nu ruim 2 jaar heb en veel beter ben gaan rijden in die tijd.
als je een keer valt kan dat gebeuren maar blijf je er in stap afvallen tja.. dan is rijden misschien niet jou ding Ineke2 schreef:Oei Marja!![]()
Gelukkig maar dat je je geen pijn gedaan hebt. was paardlief daarna wel braaf?
veel blauwe plekken armpjes uit de kom(hypermobiel) maar stap er altijd weer op. Nu is zij mijn grenzen aan het uittesten nouja...dat gaat ook supper
Ze kwam ook met het probleempje ''pikt niet zo heel veel'' . Nouja no problem heb alle gedult, ze heeft nu ongeveer door dat ik maar blijf kleven tot zij toegeeft gaat nu aardig maar soms barst het bommetje nog eerst viel ik elke dag van haar af. Ik doe grondwerk...alles...ze geeft alleen niet zo veel energie en ik juist heel veel....Dus hier schrikt ze soms ook van. Ze is heel onzeker dan heeft zij zo iets van...ja...Er is weer een mens die denkt vast ook dat ik gemeen ben dan bok ik haar eraf zet ze mij op de weide en hoef ik niemand meer teleur te stellen(denkt heel slecht over zichzelf)
Mensen hebben mij ook wel verteld jij rijd slecht omdat je valt. Ik zei nouja als jij denkt dat je t beter kan be my quest. Was best komisch. nanette1 schreef:Ik val zo'n 5 keer per week....Ik rijd een nieuw paard en wil de grenzen weten. Haar grezen zijn wel erg snel bereikt....vandaar het vallenveel blauwe plekken armpjes uit de kom(hypermobiel) maar stap er altijd weer op. Nu is zij mijn grenzen aan het uittesten nouja...dat gaat ook supper
Ze kwam ook met het probleempje ''pikt niet zo heel veel'' . Nouja no problem heb alle gedult, ze heeft nu ongeveer door dat ik maar blijf kleven tot zij toegeeft gaat nu aardig maar soms barst het bommetje nog eerst viel ik elke dag van haar af. Ik doe grondwerk...alles...ze geeft alleen niet zo veel energie en ik juist heel veel....Dus hier schrikt ze soms ook van. Ze is heel onzeker dan heeft zij zo iets van...ja...Er is weer een mens die denkt vast ook dat ik gemeen ben dan bok ik haar eraf zet ze mij op de weide en hoef ik niemand meer teleur te stellen(denkt heel slecht over zichzelf)
Mensen hebben mij ook wel verteld jij rijd slecht omdat je valt. Ik zei nouja als jij denkt dat je t beter kan be my quest. Was best komisch.

).
)tessa_brian schreef:moniek131 schreef:nee idd doerakje
als je er in stap af valt of je kan niet rijden(sorry voor het harde taalgebruik)of er is iets mis met je evenwichtsorgaan
Ook in stap kan een paard behoorlijk wat onverwachtse dingen uithalen.
*spreekt uit ervaring*![]()