Jodieee schreef:oow jaa pony stom stom zeg
oow en S__L vriendin van mij heeft al een mailtje naar mijn staleigenares gestuurd dat wij ook maar zo'n stal willen
ssst Lous leest onze berichten via bokt

Ik ben ook een ponyruiter, pony van 1.48
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juangi schreef:Ik vroeg me af wat raden jullie mij aan?
Ik ben dus van plan om volgend jaar een pony te kopen. Eindelijk mijn eerste. Nu ben ik dus enorm bang voor alles wat groot is. Dus alles rond de 145 vind ik echt eng om op te stappen. Ik zoek dus een C/D. Liefst tussen de 135 en 140.
Ik zat zelf te denken aan een Fellpony, of een ijslander. Hebben jullie nog rassen die hieraan voldoen? Karakter maakt mij echt niet uit, alleen een arabier word niks.
Natuurlijk zegt een ras niks, maar dan heb ik iniedergeval een richting.
Juangi schreef:Ik vroeg me af wat raden jullie mij aan?
Ik ben dus van plan om volgend jaar een pony te kopen. Eindelijk mijn eerste. Nu ben ik dus enorm bang voor alles wat groot is. Dus alles rond de 145 vind ik echt eng om op te stappen. Ik zoek dus een C/D. Liefst tussen de 135 en 140.
Ik zat zelf te denken aan een Fellpony, of een ijslander. Hebben jullie nog rassen die hieraan voldoen? Karakter maakt mij echt niet uit, alleen een arabier word niks.
Natuurlijk zegt een ras niks, maar dan heb ik iniedergeval een richting.
maar ik neem aan dat je die rassen hebt uitgekozen vanwege hun wat steviger bouw? haflinger,, fjord daar kun je zeker weten je hele leven mee doen 
Zidore schreef:Ik ga hier even een stipje zetten. Vriendin van mij heeft alleen maar pony's gereden, is nu volwassen en vind paarden maar niks. Inmiddels is ze wel lang en zwaarder dan toen. Ze zegt nu de hele tijd dat ze wel een haflinger wil maar ik weet niet zo goed wat ik haar moet adviseren. Ik vind het zelf op een paard gewoon mooier staan als je wat langer bent. Dus stipje hier.
Juangi schreef:Ik ben zelf 170, weeg heel licht. Fjorden lijken me op zich wel leuk, maar ben bang dat ze zo sterk worden en zo eigenwijs. Vooral op buitenrit. Dit heb ik ook met haflingers trouwens. Is best wel raar want vaak is dit helemaal niet zo...
Niet echt vanwege hun bouw, niet bewust eigenlijk. Meer vanwege hun karakter en grootte.
))S__L schreef:Haha ja lekker penny he?
Zo die is echt gaaf die hengst.
(de vierde is een engels volbloed van 1.63).
nobel1 schreef:S__L schreef:Haha ja lekker penny he?
Zo die is echt gaaf die hengst.
Merci, en drie x raden wat voor een ras het is...een draver.
Dus ik heb en drie kleine paarden en nog drie dravers ook(de vierde is een engels volbloed van 1.63).
Dus als ik niet commentaar krijg over het feit dat het pony's zijn dan is het wel over het feit dat het dravers zijn, het komt nooit meer goed met mij
de mijne is ook een dravertje,, maar het is wel het liefste paard dat ik ooit heb gezien.. zo zoetsappig maar toch voorwaards, heerlijk

) Jodieee schreef:Zidore schreef:Ik ga hier even een stipje zetten. Vriendin van mij heeft alleen maar pony's gereden, is nu volwassen en vind paarden maar niks. Inmiddels is ze wel lang en zwaarder dan toen. Ze zegt nu de hele tijd dat ze wel een haflinger wil maar ik weet niet zo goed wat ik haar moet adviseren. Ik vind het zelf op een paard gewoon mooier staan als je wat langer bent. Dus stipje hier.
als je vriendin zich beter op pony's voelt is haflinger zeker een aanrader,, als je een wat grotere maat heb vind ik het altijd wel mooi staan
nobel1 schreef:S__L schreef:
ik deel je leed dat dravers heetde mijne is ook een dravertje,, maar het is wel het liefste paard dat ik ooit heb gezien.. zo zoetsappig maar toch voorwaards, heerlijk