Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suleilitha schreef:Nou, dan zegt een welgemikte zweepslag toch meer dan honderd woorden, Slimmerik
suleilitha schreef:Begrijp me goed Nathalie, ik zal nooit zomaar slaan en kijk eerst wel degelijk wat de reden kan zijn dat een paard recht overeind gaat staan.
niks mis mee, ik weet soms ook niet meer waar ik moet kijken
xx_Mariekee schreef:Ik vind het echt een hele slechte manier om je paard te straffen..
Hierdoor word het dier misschien kopschuw en heb je nog meer problemen, gewoon drijven als je een poging 'voelt' tot steigeren lijkt me een slimmere oplossing..
berpie schreef:Ja ja, jij begon weet je nog! had je ook via pb kunnen doen
xx_Mariekee schreef:Ik vind het echt een hele slechte manier om je paard te straffen..
Hierdoor word het dier misschien kopschuw en heb je nog meer problemen, gewoon drijven als je een poging 'voelt' tot steigeren lijkt me een slimmere oplossing..

suleilitha schreef:En dan nog al die paarden die iets mankeren en uit puur protest veroorzaakt door pijn rechtop gaan staan.
suleilitha schreef:Nou goed, ik word nu via PB uitgescholden voor schijnheilige trut. Tegen wil en dank..... en de pest is dat geen mod iets doet aan ongewenste PB's. Punt is dat die PB ook nog komt van iemand die allang de volwassen leeftijd zou hebben bereikt.
Gewoon niet openen joh... doe ik ook niet

pharagirlke schreef:Jury's zijn niet zo naïef in tegenstelling tot sommige bokkers hier.Die weten dat 600kg echt wel tegen een stootje kan. Beter dan wij. Soms is het een kwestie van keuzes maken, jij of het paard. En als dat monster degene is die je in die situatie brengt, reken maar dat je dan voor jezelf kiest.

Utixo schreef:Gezellig hierxx_Mariekee schreef:Ik vind het echt een hele slechte manier om je paard te straffen..
Zucht... Sorry, maar word er nu toch wel moe van. Er word nu al 14 pagina's lang uitgelegd dat drijven bij een echte steigeraar geen zin heeft, en dat ze ook echt niet kopschuw worden van 1 a 2 fikse knallen tussen!!! de oren. Kappen jullie nou allemaal eens met hoe zielig het is, ik krijg er jeuk van. 600 Kilo stuiterend paard bovenop me omdat hij omgeklapt is. Dat is zielig. Voor mij!
Weet je wat het probleem is... Mensen zoals KiWiKo en Sutelenogwat (vergeef mij!) krijgen de etters te rijden die door de mutsen die niet durven te meppen verpest zijn.
Zo, barst maar los, ik weet dat de mensen die een paard wel een keer flink op hun lazer durven te geven me snappen.
Amen Utixo!