Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KiWiKo schreef:20 is niet oud, maar wel een mooie leeftijd.............. we kunnen niet allemaal hoogbejaard worden![]()
bij 25 denk ik "zozo, die heeft het uitgehouden, en bij 30 kan ik denken......... tandjes! ........
Airiin schreef:Zo, de discussie is behoorlijk losgebarstenop het moment heb ik geen tijd om alle antwoorden te lezen en te beantwoorden, maar ik ben zo snel nog geen wetenschappelijk onderbouwde verwerping van mijn artikel tegengekomen.
Cassole schreef:Via google bij deze site terecht gekomen waarin een aantal interessante feiten/weetjes aan de orde komen incl. een advies het paard te rijden nadat het 4 geworden is. http://www1.agric.gov.ab.ca/$department ... ll/hrs3835
KiWiKo schreef:Airiin schreef:Zo, de discussie is behoorlijk losgebarstenop het moment heb ik geen tijd om alle antwoorden te lezen en te beantwoorden, maar ik ben zo snel nog geen wetenschappelijk onderbouwde verwerping van mijn artikel tegengekomen.
ga je ook niet tegenkomen........... want dat is namelijk niet "IN"![]()
KiWiKo schreef:en toch is het zomisschien als jij straks 40 bent dat je me dan begrijpt
KiWiKo schreef:ik ben niet cynisch, ik ben kritischdat is een heel verschil
KiWiKo schreef:en toch is het zomisschien als jij straks 40 bent dat je me dan begrijpt
KiWiKo schreef:Airiin schreef:Zo, de discussie is behoorlijk losgebarstenop het moment heb ik geen tijd om alle antwoorden te lezen en te beantwoorden, maar ik ben zo snel nog geen wetenschappelijk onderbouwde verwerping van mijn artikel tegengekomen.
ga je ook niet tegenkomen........... want dat is namelijk niet "IN"![]()
laura1986 schreef:Offtopic
Waar zijn die geitenwollen paardrijbroeken te krijgen? Lijkt me heerlijk warm in de winter
Airiin schreef:laura1986 schreef:Offtopic
Waar zijn die geitenwollen paardrijbroeken te krijgen? Lijkt me heerlijk warm in de winter
Lijkt mij ook heerlijk, afgezien van mijn wol-allergie *zucht* misschien zijn er wel fleece-rijbroeken? Of is dat niet Natural genoeg?