Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Nee, dat zou zeer averechts werkenDan wil ik je pro campagna al HELEMAAAAL niet weten...
*krijgt beeld van QQQQ in klassieke stijl te paard
Tyrza schreef:Dan wil ik je pro campagna al HELEMAAAAL niet weten...
*krijgt beeld van QQQQ in klassieke stijl te paard
Yvonnelind schreef:Ja, volgens mij welKan de lettergrootte weer op normaal..?
Yvonnelind schreef:Het is wel bedenkelijk...'kweet niet of ik dat wel durf hoor..! Goh, het lijkt wel of ik het erom doe; net NU mij in deze 'discussie' mengen!!![]()
QQQQ schreef:Yvonnelind schreef:Ja, volgens mij welKan de lettergrootte weer op normaal..?Yvonnelind schreef:Het is wel bedenkelijk...'kweet niet of ik dat wel durf hoor..! Goh, het lijkt wel of ik het erom doe; net NU mij in deze 'discussie' mengen!!![]()
Yvonnelind schreef:Je moet tòch wat verzinnen hè, om Q zijn theoriën te laten vergeten; al is het maar voor even haha
Yvonnelind schreef:Hij is wel erg rustig nu...
Zou hij zich inderdaad op de praktijk gestort hebben..?!![]()
horseyfries schreef:Staat je mooi, dat jaloerse trekje![]()
Ik durf er niet aan te denken, is niet goed voor mijn tere zieltje...
horseyfries schreef:Dat heb ik al jaren geleden voor het eerst gezien hoorLDR is nu ook al tot de westernwereld doorgedrongen....
http://www.wittelsbuerger.de/additions/ ... llkur1.htm
Even naar beneden scrollen voor een prachtige foto van "western pervers"
Nu snap ik plotseling ook die titel in St.Georg!
horseyfries schreef:Anky?Q, jaloers?? Ik heb me aangemeld bij het klooster, er is er maar Een de ware voor mij....![]()
horseyfries schreef:Nee hoor, niet geprobeerd. Uiteraard loopt de Nederlandse top hierin weer vooropAh, en je hebt geprobeerd het geheim te houden?? Niet gelukt! Jammer dan!
horseyfries schreef:Anky is meer Mireilles smaak....
Tyrza schreef:Q heeft natuurlijk het hand-in-hand systeem uitgelegd
janderegelaa schreef:Doe jij maar alsof je van niks weetTyrza schreef:Q heeft natuurlijk het hand-in-hand systeem uitgelegd
Of was het, het in hand systeem?