Mireille1970 schreef:Ken Jojo niet
...Ik ook niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mireille1970 schreef:Ken Jojo niet
horseyfries schreef:Mireille1970 schreef:Ken Jojo niet
Dat was diegene die die geweldige nuttige bijdrage leverde over zelfverheerlijking....![]()
horseyfries schreef:Dat is mijn koosnaampje voor mijn favoriete natuurlijke bekapster.....![]()
Karl66 schreef:Karl, je mist het punt volledig!Q, een paard is geen mens
Kafue schreef:Ik heb het over vertrouwen in de hand.Onzin natuurlijk moet een paard vertrouwen in de ruiter hebben als we hem heel erg veel LDR instellen.
Was een van de voordelen die genoemd zijn in LDR en waar LDR ruiters om veroordeeld worden is dat ze het paard het zicht ontnemen naar voren. Minder zicht is minder te schrikken. En weet je als je niet veel kunt zien moet je wel een blind vertrouwen in je ruiter hebben om je programma zo maar af te werken zonder morren ( of je bent en verschrikkelijk grote sukkel)#
Jij mag het zeggen.
horseyfries schreef:Flauw zeg, kom je niet eens zelf ff langs?(ik huur wel even iemand in om Q te boeien en zijn computer te kraken)....
Mireille1970 schreef:Don't forget de term Laag Diep en Rond in dezeZo erg is het nou ook weer niet, en ik ken QQQQ niet persoonlijk, maar ehm boeien?? Pas op, voor vieze beeldschermen en veel vertrouwen in de "hand" hihi...
Mireille1970 schreef:Zo erg is het nou ook weer niet, en ik ken QQQQ niet persoonlijk, maar ehm boeien?? Pas op, voor vieze beeldschermen en veel vertrouwen in de "hand" hihi...
Maar niet iedereen hoeft het eens te zijn hoor... alleen begrijpen wat de ander bedoelt is al heel wat
Mireille1970 schreef:Zicht ontnemen schijnt ook erg populair te zijn....Zo erg is het nou ook weer niet, en ik ken QQQQ niet persoonlijk, maar ehm boeien?? Pas op, voor vieze beeldschermen en veel vertrouwen in de "hand" hihi...
Maar niet iedereen hoeft het eens te zijn hoor... alleen begrijpen wat de ander bedoelt is al heel wat
horseyfries schreef:Jeetje ja, stel je voor: dan ziet ze plots het licht en komt ze terug en is ze het omgekeerde van Kafue: in plaats van voor nu ineens tegen.....
Vooral NIET hand in hand gaan lopen Mireille, stel je voor!
Mireille1970 schreef:Maar niet iedereen hoeft het eens te zijn hoor... alleen begrijpen wat de ander bedoelt is al heel wat