Pony 1, Rosaly van 6 jaar.

Pony 2, Julia van 4 jaar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:vooruitgang foto!
had al een tijdje niet meer geregeerd in dit topic (wel trouw meegelezen) maar wou nu zelf wel weer een foto posten van mijn 4jarige merrie Eternity!
en wauww wat loopt ze de laatste week fijn!!Met sprongen vooruit gegaan!
Tuurlijk zijn er nogsteeds een hoop verbeterpunten, maar ik ben zo trots op m'n puppy
foto is van de les van vrijdag
[ Afbeelding ]
eerste eigen "commentaar" is iets voorwaartser en meer vanuit achter dragen, maar vw én nw én goed gebruik van achterhand is nog wel lastigwe trainen hard verder!
geen commentaar op mijn holle rug, doet erg pijn en loop er bij de fysio voor, alles zit vast![]()
Joolien schreef:Anoniem schreef:vooruitgang foto!
had al een tijdje niet meer geregeerd in dit topic (wel trouw meegelezen) maar wou nu zelf wel weer een foto posten van mijn 4jarige merrie [naam]!
en wauww wat loopt ze de laatste week fijn!!Met sprongen vooruit gegaan!
Tuurlijk zijn er nogsteeds een hoop verbeterpunten, maar ik ben zo trots op m'n puppy
foto is van de les van vrijdag
[ Afbeelding ]
eerste eigen "commentaar" is iets voorwaartser en meer vanuit achter dragen, maar vw én nw én goed gebruik van achterhand is nog wel lastigwe trainen hard verder!
geen commentaar op mijn holle rug, doet erg pijn en loop er bij de fysio voor, alles zit vast![]()
Dit is voor mijn typisch een plaatje dat het paard aan de voorkant aan de teugel is maar in de rest van het lijf gebeurd er niks. Dit is een goed uitgangspunt om hem meer aan het werk te gaan zetten. Sowieso uit gaan schuiven en actiever laten ddraven. Dan zal hij wat meer gaan zoeken en wat onrustiger worden in de aanleuning maar geef het de tijd.
Anoniem schreef:filmpje gelukt: http://vimeo.com/85252330
ik raad jullie aan het geluid zacht te zetten, degene die je hoort praten is mn instructrice maar zij is ook degene die het filmt, en ze heeft nogal een harde stem
en Joolien, hier zie (en hoor) je ook dat we echt wel met het voorwaards bezig zijn
maar een stukje balans moet ze ook nog leren