Kamy schreef:knollentuin schreef:Mooie valse knik zat daarin!
Nou mooi....de onderste is ook nog niet "af"... oortjes mogen iets meer hoogste punt zijn.
Ik heb m'n post nog aangevuld, werd te snel verstuurd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kamy schreef:Maar sinds je het vraagt: voor de volle 100% NEE!!!! Mijn paard wordt nooit sterk. Zul je vast niet geloven gezien je reactie/toon maar het is zo.
Kamy schreef:Ik hou niet zo van "Paard mocht de hand opzoeken maar niet sterk worden (werd ie dat wel dan kwam daar een correctie op)".
Babootje schreef:Kamy corrigeert haar paard door ongewenst gedrag te negeren (net als bij kinderen), Had ze me ooit verteld. Ik zal t ff opzoeken.
Picasso schreef:Kamy, jij bent degene met een vrij negatieve toon hier. Waarom? Als bijvoorbeeld mijn PPID patiënt heel schrikkerig en fris is, kan ik willen stretchen wat ik wil, maar dat werkt niet. Ik moet dan een keer doorkomen en hem bij de les nemen om hem uit die modus te krijgen. Soms herhaalt zich dat een aantal keer. Is dat fout? Want ja, dan kom ik eraan met mijn hand.
Sizzle schreef:Er zijn zat paarden die nooit sterk in de mond worden, dat zijn de druk ontwijkers die een andere manier hebben om zich te onttrekken.
Daarnaast, maakt het wat uit als iemand niets van zijn paard vraagt? Als ik de foto's van Kamy zie dan zie ik een ruiter die erg voorzichtig zit en inderdaad een indruk maakt weinig te vragen. Maar ja het is a) een foto en b) haar leven en en haar paard.
Ik heb een oproller. Dus ja die gaat wel eens achter de loodlijn. Maar als ik aan bijv beenreactie werk dan verwacht ik eerst reactie en stop ik niet omdat mevrouw zich oprolt, dat komt dan daarna weer. Perfectie komt niet in 1 dag.
Sizzle schreef:Kamy, ik vond je post over de correctie ook erg vuil uit de hoek komen. Hij was vast anders bedoelt maar kwam ontzettend verwijtend over met dat schoppen en trekken.
Dus ik snap wel dat pol not amused is.
Sizzle schreef:Kamy, ik vond je post over de correctie ook erg vuil uit de hoek komen. Hij was vast anders bedoelt maar kwam ontzettend verwijtend over met dat schoppen en trekken.
Dus ik snap wel dat pol not amused is.
Ayasha schreef:Jeetje Kamy, doe eens kalm.
Als je nooit corrigeert kom je ook nergens, als je alles negeert dan doet paardlief exact wat ie wil. Wat is een correctie in mijn ogen? Dat gaat van een lichte ophouding wanneer ie door mijn zithulp heen loopt tot even been bij wanneer ie wat te veel terug valt kwa activiteit.
Ayasha schreef:Doe jij eens rustig en lees nu eens wat er staat voor je op vliegt.
Lees wat ik als correctie zie (dat zijn gewoon correcties, zoek de definitie van correctie op van mijn part.). Als je al die dingen niet doet, dan ben je niet aan het rijden (dat is dan weer jouw interpretatie.) Tegelijk noem je het wel "correcte correcties".![]()
Als je nu eens probeert eerst even na te gaan wat de ander bedoelt dan is het iets makkelijker om rustig te discussiëren en dan is dit een heel open topic. Maar niet als je op alles hapt als een pitbull die honger heeft.