Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Weer even terug naar "aan de teugel" heb weer leuk filmpje gevonden in het engels.. dus "on the bit" is aan de teugel, "above the bit" is wat wij noemen tegen de hand en "behind the bit" wat is achter de teugel. Vooral als ze in stap laten zien wat er dan met de beweging gebeurt.
moet ik het filmpje wel toevoegen![]()
http://youtu.be/TVyL0bq0t2k
loveulla94 schreef:Ik wil niet horen dat een onderlegger prima is, maar ik vraag mij af dat als wanneer de zadelmaker het zadel niet meer volledig passend krijgt maar met weet ik veel er onder wel prima ligt, waarom 'iedereen' dan nog zegt: moet je een nieuw zadel kopen.
Ik zelf ben ook van mening, een bontje oid kan wel, maar wel voor tijdelijk.
Maar Waarom ik dat vind, weet ik niet.
Ik probeer daar nu dus achter te komen.
Want ja als het zadel met bontje oid prima ligt, waarom dan een nieuw zadel?
nogmaals, ik ben dus van mening dat een zadel zonder bontje gewoon moet passen, maar Waarom..
Mn verhaal is een beetje warrig, dus hoop dat iemand mij snapt.
dat 'apart dekje' of nou ja, Front riser is 35,-
SheeNegro schreef:Ik heb een leuke voor jullie!Met name, om de driehoekjes weer boven te halen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het is duidelijk dat ze niet ver van elkaar zijn genomen, de printscreens. Op vraag geef ik het filmpje.
Tik, het paard, heeft veel last van zijn knieën, de ene al wat meer als de andere, kunnen jullie zien welke?
Dit is in het begin van de les, dan is hij er nog niet helemaal door. Maar tov de vorige week liep hij deze keer qua gevoel taktmatig goed.
Wat ik vooral mis nu is activiteit, van achter naar voor. Waar ik nu aan het werken ben is reactie aan het been. Deze zomer liep hij veel beter, vanzelf, ik steek het dus maar even op de winter, maar dat mag geen excuus zijn. Waar wij de laatste tijd een communicatie probleem mee hebben is het contact..