Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xsharonxx schreef:het lijkt mij ook niet echt lekker rijden als je te dik bent
kan ik zeggen dat het ook niet lekker rijd.
GroteVogel schreef:xsharonxx schreef:het lijkt mij ook niet echt lekker rijden als je te dik bent
Precies mijn mening!!
En als ervarings deskundigekan ik zeggen dat het ook niet lekker rijd.
Toen ik vroeger nog een normaal gewicht had ging alles veel makkelijker, of misschien omdat ik jong was en geen gevaar zag, iig was ik toen niet bang om te vallen en nu tril ik al bij het idee.
Ik denk dat iedereen die heeft leren rijden terwijl ze al dik waren dit verschil niet zullen kennen/erkennen, maar als je werkelijk slanker bent dan zit je ook zoveel beter, je hebt geen vet wat mee klotst om het zo maar te verwoorden.Op 1 of andere manier heb je dan ook een betere balans.
( Niet dat iemand die dik is geen balans kan hebben, ik spreek nu alleen voor mezelf, en dan heb ik het over fors overgewicht, niet 2 maatjes meer

Yamcha schreef:Ik kan jouw zelfspot wel waarderen

. Maar meestal gaat het om snaaiwerk inderdaad

Pion schreef:Wanneer je te dik (er staat ook té dik en niet volslank) bent heb je een hoop vet wat in de weg zit.
Op tv wordt ook wel eens gesproken over mensen die gewoon niet lekker meer kunnen zitten, zelfs in een stoel of niet fijn meer kunnen traplopen.
Hoe moet je dan los en ontspannen op een paard zitten? Hoe ga je fijn mee met de beweging?
dvfotografie schreef:Ik heb natuurlijk niet alle 125 blz gelezen maar een te dik iemand moet niet gaan zitten op een te klein paardje die dan daardoor door zijn rug zakt. Maar dat is het zelfde als iemand die te lang is op een te klein paard gaat zitten, vooral als ie bijna mee kan lopen. Ik denk dat je het persoon/paard moet aan kijken of het goed is.

emilyslaluna schreef:Ik heb niet alles nauwkeurig gelezen maar ik zag iets voorbij komen met dat 70 kilo de grens is? Nou wat een b*ll Sh*t. Mijn broer van 18 is iets van 80 kilo maar hij bestaat uit een en al spier! Dus volgens sommige van jullie mij hij niet rijden?
dit zou te kort door de bocht zijn nietwaar!