Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SinneJ schreef:Wat maakt het zelfs uit. Het uiteindelijke besluit is dat ze het afkeurt babootje, daar kunnen we niets aan veranderen.
Ik wil wél nog even opmerken dat jouw rijstijl ongeveer even Frans is als een Bratwurst...
Want dan zijn we allemaal Frans. Je keurt langs de ene kant de belangrijkste waarde van de Franse rijstijl af (nl. het gebrek aan aanleuning) en langs de andere kant zou je Frans rijden. Je kan er elementen van gebruiken ja, maar de ziel ervan heb je niet begrepen, dat kan ik zonder problemen uit je tekst halen.
sanne83 schreef:SinneJ schreef:Wat maakt het zelfs uit. Het uiteindelijke besluit is dat ze het afkeurt babootje, daar kunnen we niets aan veranderen.
Ik wil wél nog even opmerken dat jouw rijstijl ongeveer even Frans is als een Bratwurst...
Want dan zijn we allemaal Frans. Je keurt langs de ene kant de belangrijkste waarde van de Franse rijstijl af (nl. het gebrek aan aanleuning) en langs de andere kant zou je Frans rijden. Je kan er elementen van gebruiken ja, maar de ziel ervan heb je niet begrepen, dat kan ik zonder problemen uit je tekst halen.
Sinne, ik heb echt geprobeerd aardig te blijven en geprobeerd de discussie leuk te houden, maar je bent weer ontzettend onaardig en denigrerend aan het praten en ik ga daar niet meer op reageren.
Nu heb ik nooit iets gezegd over het afkeuren van wel of geen aanleuning, dus je hebt ook nog eens de verkeerde voor je.
Ik heb het idee dat jij pas een paar weken geleden in aanraking gekomen bent met de meer franse rijstijl?
Marjans (die nota bene in opleiding is bij Philippe Karl) heeft al een paar keer aangegeven dat daar helemaal niet zonder aanleuning gereden wordt, dus hoe je hierbij komt is me echt een raadsel.
Kadankovitch schreef:Door omstandigheden gedwongen, heb ik mij je laatste pagina's niet in de discussie gemengd, maar nu voel ik mij toch even genoodzaakt om me in de discussie te mengen.
maura schreef:Babootje, waar haal je het vandaan dat ik voor Sanne opkom?
Askja schreef:Zijn er hier ook mensen die elementen uit de Duitse en Franse school combineren? Dus die niet het een aanhangen en het ander verketteren? Die vinden dat je rijden met en zonder aanleuning (liever gezegd: teugelverbinding) gerust kunt afwisselen? Ben ik wel benieuwd naar.
FCSA schreef:Askja schreef:Zijn er hier ook mensen die elementen uit de Duitse en Franse school combineren? Dus die niet het een aanhangen en het ander verketteren? Die vinden dat je rijden met en zonder aanleuning (liever gezegd: teugelverbinding) gerust kunt afwisselen? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik denk dat Knollentuin hier een goed voorbeeld van is. Ik was zelf altijd meer van de Duitse school, maar pas (doordat mijn instructrice beide scholen combineert) nu ook Franse elementen toe (lager tempo, periodes zonder aanleuning).
maura schreef:Maar goed, een vriendelijke uitnodiging is aan mij wel besteed. Ik zal mijn best doen om deel te nemen aan de discussie. Misschien kun jij dan de beantwoording van mijn vragen verder overlaten aan Kadankovitch, voor zover hij daartoe nu nog moverende redenen ziet.
Picasso schreef:Is dat dan hetzelfde als wat je doet bij het überstreichen? Ik check soms of ik de houding hetzelfde kan laten zijn met en zonder verbinding, maar nooit hele lange stukken achter elkaar. Heb eigenlijk altijd verbinding op die momenten na. Vind het beeld wel mooi S&Z.
FCSA schreef:Askja schreef:Zijn er hier ook mensen die elementen uit de Duitse en Franse school combineren? Dus die niet het een aanhangen en het ander verketteren? Die vinden dat je rijden met en zonder aanleuning (liever gezegd: teugelverbinding) gerust kunt afwisselen? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik denk dat Knollentuin hier een goed voorbeeld van is. Ik was zelf altijd meer van de Duitse school, maar pas (doordat mijn instructrice beide scholen combineert) nu ook Franse elementen toe (lager tempo, periodes zonder aanleuning).