knollentuin schreef:*zucht heel diep,telt tot 10* maar zegt t toch...dit staat toch ook al een aantal pagina'sterug? dus toch herhaling?
kan zijn, maar als ik dan zie, dat ze hier de oplossing gaan maken, door een paard schouder voor te vragen of te buigen,om het zo in de spieren recht te krijgen? waar ben je als ruiter dan mee bezig? heb je het wel begrepen dan?
 het is een vraag waar ik al enige tijd mee rondloop, ik voel het niet en ik snap het niet. Rijkunstig gevoel moet je ontwikkelen maar als je het theoretisch snapt kun je er veel beter een beeld bij vormen en dat uiteindelijk verder ontwikkelen in het zadel. Het beeld moet even tot mij doordringen vandaar dat ik alleen mensen vraag te reageren die deze vraag kunnen beantwoorden en niet de boel gaan lopen verzieken.                                                         
) te starten. Wanneer je daar geen zin in hebt kan je klikken op "geplaatst" in een post van jezelf en dan zie je alle posten die jezelf geplaatst hebt. Die kan je dan gaan lezen want dat zijn waarschijnlijk de enige reacties in dit topic waar je achter staat.
 ik had 'niets' niets voor niets tussen haakjes gezet. Ik voel haar mond, de beweging en de lichtheid maar ik voel geen 'vaste' verbinding in de zin van druk op mijn teugel of iets dergelijks.