Ben benieuwd hoeveel 'mens' je nog kunt zien onder die dikke laag bescherming. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd hoeveel 'mens' je nog kunt zien onder die dikke laag bescherming.

).Nadya schreef:Als je met beugels rijdt, vind ik goed schoeisel inderdaad ook erg belangrijk. Je ziet soms echt gevaarlijke situaties en je zult maar vast blijven hangen in je beugels, brrrrrrr.......
Ik rij zelf ook regelmatig op mijn bareback pad en dan ben ik wat makkelijker (al hoewel mijn rijschoenen heerlijk zitten, maar bij echt warm weer draag ik ook mijn gympjes wel eens).
Maar met zadel, wil ik echt verantwoorde schoenen/laarzen aan!!!
(hoewel ik geen bbp heb)
Nadya schreef:Waratje, een bbp is echt heel fijn, hoor, ter afwisseling. Zeker met die warme dagen van de laatste tijd......
En met dat hete weer rij ik gewoon helemaal niet, of pas 's avonds een stapritje.
) 
Black_White schreef:Pfff wat wil je nog meer verplichten? Veiligheids beugels? Een gordel dat je niet eens meer valt? Knie en elleboog bveschermers? Een serieuze motorhelm? Ben benieuwd hoe de ruiters er over 50 jaar uit zienBen benieuwd hoeveel 'mens' je nog kunt zien onder die dikke laag bescherming.

Liever een body dan een gebroken werveltje
Uitzonderingen daargelaten! 
) sologirl schreef:Liever een body dan een gebroken werveltje
Sheran schreef:Je borstkas is wel een heel ander verhaal dan je benen. Daar kan alles wel aan kapot gaan zonder rampzalige gevolgen.