Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan kan je het wel sport noemen 
En daarmee kan ik de bal dus terugverwachten. Paardrijden komt echt niet aanwaaien, maar we moeten het ook niet intensiever en zwaarder voor doen lijken dan het voor sommigen is om maar gelijk te halen betreft het woordje sport.
Of ik antwoord dan: 'Probeer jij maar eens te blijven zitten!' Tadaa; dan zijn ze een stuk stiller en weten ze niet veel meer uit te brengen.. 
Ik zweet me altijd kapot na 1 uur lessen
En waar haal ik dan die beenspieren van mij vandaan?
Dat komt niet vanzelf hoor.. Flew schreef:Die mensen nodig ik steevast uit om een uurtje te komen rijden. Gek genoeg durven/willen ze dan niet meer...
alsof paardrijden geen sport is, ik kan daar zo nijdig om worden.....
(icl. m'n vriend, daarom wil ik dat 'ie een keer zelf op een paard stapt om zijn kunsten te vertonen
)Mijn vader zei het ook altijd, totdat ik hem ooit zo gek kreeg om op een paard te stappen en een lesje mee te rijden.
Cavaliere schreef:ik vind het wel degelijk een sport, rondhobbelen kan iedereen.. totdat je echt gaat paardrijden. ikzelf vind het een nogal zinloze discussie, want die mensen die de discussie aangaan luisteren toch niet. en ach daar moet je bovenstaan.
MarloesRixt schreef:Echt zwaar zijn die schaakstukken ook niet
hahaha!!!