Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ilsemarie schreef:Hij moet wel 'n beetje peper in de reet hebben maar niet onberekenbaar zijn. Eentje die goed weet wat hij wil maar waar wel mee te overleggen valt. Die niet gewoonz ijn eigen weg gaat en dat jij er maar bovenop zit, of ook niet, dat is niets. Maar ik heb liever eentje die wat te pittig is dan eentje die je constant achter de broek aan moet zitten. Maar als het een pittig paard is wat een in zijn karakter heeft dat je met 'm kan 'overleggen' dan vind ik dat een heerlijk dier. Eentje die jou ook durft te vertrouwen, dan is dat pit wel fijn.

, kan af en toe schrikken en blijft altijd alert op zijn omgeving, maar doet altijd super zijn best. Hij laat het duidelijk merken als hij het ergens niet mee eens is, alleen lijkt het voor iedereen die er naar kijkt of het het mak schaapje is, maar ik weet wel beter.
Mij vzpony kan op zijn 19 jarige leeftijd de 9 van de 10 keer nog zo lief doen.. maar de 10e keer gooit ze me der af..
, dus ja een "pittige. Maar eerlijk is eerlijk ik ben geen topruiter dus ,wel het liefst Pittig met een een fluwelen randje
Naomi_Punky schreef:ik heb liever een paardje met pit dan heb je tenminste nog een beetje een uitdaging zo'n mak paardje loopt zijn rondjes wel!!
) en heeft zeer duidelijk haar eigen wil.Snoevie schreef:Naomi_Punky schreef:ik heb liever een paardje met pit dan heb je tenminste nog een beetje een uitdaging zo'n mak paardje loopt zijn rondjes wel!!
vind dat weer zo'n onzinuitspraak.........
ik heb zelf mijn mening wel bijgedraaid.
mijn merrie is een pittige pony,goed voorwaarts(beetje te goed soms) en heeft zeer duidelijk haar eigen wil.
daarentegen is ze wel cool in haar hoofd en schrikt ze (bijna)nergens van.
erg looplustig iig!

.