Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BeLoVeD schreef:Pffffffff wat een onzin zeg.

Bergje schreef:Ik heb eerst even gekeken of dit een 1 april topic is, maar niet dus.
Ik snap heel de stelling niet. Het slaat werkelijk nergens op. Qua hygiene maakt het geen biet uit waar die piercing zit, het is om het even of hij in je oor, in je wenkbrauw of in je "doos" zit. Qua veiligheid kan ik me er iets bij voorstellen dat het niet erg lekker voelt als je met je oorbel ergens inhaakt (of neusbel of weet ik veel waar 't ding zit).
Hoe iemand er uit ziet als hij/zij op zijn/haar paard zit maakt me al helemaal niks uit. Als iemand lekker rijdt met zijn bikini aan, dan vooral lekker doorrijden zo. Ik stoor me er niet aan. Rijdt de buurman graag in zijn skipak, vind ik het ook best. Het paard maakt het al helemaal niks uit. Misschien wil die wel een bijpassend zadeldekje bij die bikini in de vorm van een strandlaken? Dit herinnert me weer aan de vreemde blikken die ik laatst kreeg toen ik met m'n spijkerbroek en wandelschoenen besloot om toch maar een stukje op mijn paard te gaan rijden.
Het zou verboden moeten worden om je te bemoeien met wat andere mensen aanhebben/dragen.... (tenzij ze naakt rondlopen, dat is weer wat anders).
randie schreef:ik zit net ineens te denken he..wat nou als je een piercing in je doos hebtStalgenoot heeft er wel eens op een coupon commentaar over gehad.
? MisMartine schreef:in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!
Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
poes schreef:Over een piercing in haar doos? Dat vind ik scherp opgemerkt van de jury

Jolliegirl schreef:hoé heeft de jury dát opgemerkt?

Citaat:ja echt wel vraag me ook af hoe de jury dat gezien heeft en waar kijken ze wel niet naar
Bergje schreef:Citaat:ja echt wel vraag me ook af hoe de jury dat gezien heeft en waar kijken ze wel niet naar
Misschien had ze daar een piercing zitten ter grootte van het formaat koeienbel?
Best een vermakelijk topic eigenlijk...
)
MISTRAL94 schreef:Jolliegirl schreef:hoé heeft de jury dát opgemerkt?
Er schijnen tegenwoordig van die apparaatjes te zijn waarmee je dwars door de kleding heen kunt kijken