Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bergje

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:09

Ik heb eerst even gekeken of dit een 1 april topic is, maar niet dus.

Ik snap heel de stelling niet. Het slaat werkelijk nergens op. Qua hygiene maakt het geen biet uit waar die piercing zit, het is om het even of hij in je oor, in je wenkbrauw of in je "doos" zit. Qua veiligheid kan ik me er iets bij voorstellen dat het niet erg lekker voelt als je met je oorbel ergens inhaakt (of neusbel of weet ik veel waar 't ding zit).
Hoe iemand er uit ziet als hij/zij op zijn/haar paard zit maakt me al helemaal niks uit. Als iemand lekker rijdt met zijn bikini aan, dan vooral lekker doorrijden zo. Ik stoor me er niet aan. Rijdt de buurman graag in zijn skipak, vind ik het ook best. Het paard maakt het al helemaal niks uit. Misschien wil die wel een bijpassend zadeldekje bij die bikini in de vorm van een strandlaken? Dit herinnert me weer aan de vreemde blikken die ik laatst kreeg toen ik met m'n spijkerbroek en wandelschoenen besloot om toch maar een stukje op mijn paard te gaan rijden.

Het zou verboden moeten worden om je te bemoeien met wat andere mensen aanhebben/dragen.... (tenzij ze naakt rondlopen, dat is weer wat anders).

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:18

Ik snap de reden van dit topic niet helemaal. In ieder geval: ik heb geen problemen met mensen die een piercing hebben en ook paardrijden. Het verband met hygiëne snap ik ook niet helemaal !

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:24

ik vind van niet, het is eigenlijk byna hetzelfde als oorbellen alleen op een andere plek..
moet iemand zelf weten of die een piercing neemt Lachen
heb er geen problemen mee en heb het sowieso toch nog niet vaak gezien. Clown

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:28

BeLoVeD schreef:
Pffffffff wat een onzin zeg.

Helemaal mee eens.Hygiene bij de paarden ?Haha wat een lachertje....

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:20

Qua hygiene niet maar qua veiligheid misschien wel en dan niet alleen die lip of wenkbrauw piercing, dan horen oorbellen daar net zo goed bij!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:24

Ik heb ook piercings, maar ik vind het netter als je een klein knopje ( eventueel ringetje) in je neus hebt dan van die grote oorbellen in je oren,
denk dat je eerder met je oren ergens achter blijft haken dan met zo een klein knopje.
ALs je al een stelling wilt neerzetten over hygiene ( trouwens wat boeit dat anderen volgens jou minde rHygienisch zijn, paarden hebben er geen last van hoor) dan moeten oorbellen ook niet kunnen

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:25

Wat heeft paardrijden nouw met piercings te maken?
ik snap jouw stelling niet helemaal, waarom zou je voor je hygiene wel een oorbel mogen en geen andere piercing is toch bijna hetzelfde !

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:26

Bergje schreef:
Ik heb eerst even gekeken of dit een 1 april topic is, maar niet dus.

Ik snap heel de stelling niet. Het slaat werkelijk nergens op. Qua hygiene maakt het geen biet uit waar die piercing zit, het is om het even of hij in je oor, in je wenkbrauw of in je "doos" zit. Qua veiligheid kan ik me er iets bij voorstellen dat het niet erg lekker voelt als je met je oorbel ergens inhaakt (of neusbel of weet ik veel waar 't ding zit).
Hoe iemand er uit ziet als hij/zij op zijn/haar paard zit maakt me al helemaal niks uit. Als iemand lekker rijdt met zijn bikini aan, dan vooral lekker doorrijden zo. Ik stoor me er niet aan. Rijdt de buurman graag in zijn skipak, vind ik het ook best. Het paard maakt het al helemaal niks uit. Misschien wil die wel een bijpassend zadeldekje bij die bikini in de vorm van een strandlaken? Dit herinnert me weer aan de vreemde blikken die ik laatst kreeg toen ik met m'n spijkerbroek en wandelschoenen besloot om toch maar een stukje op mijn paard te gaan rijden.

Het zou verboden moeten worden om je te bemoeien met wat andere mensen aanhebben/dragen.... (tenzij ze naakt rondlopen, dat is weer wat anders).

Mooi gesproken! Hier ben ik het volledig mee eens! Afgod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:25

randie schreef:
ik zit net ineens te denken he..wat nou als je een piercing in je doos hebt Nagelbijten / Gniffelen Stalgenoot heeft er wel eens op een coupon commentaar over gehad.

Huilen van het lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:36

Over een piercing in haar doos? Dat vind ik scherp opgemerkt van de jury Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:38

hoé heeft de jury dát opgemerkt Scheve mond ?

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:39

Hoe strak was haar rijbroek?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:40

Huilen van het lachen

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:42

MisMartine schreef:
in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Compléte ON-ZIN!
Slaat helemaal nergens op. Dus mensen met Piercing's zouden ze óf uit moeten doen, óf niet mogen rijden?!
Waar slaat dat op?!

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:45

poes schreef:
Over een piercing in haar doos? Dat vind ik scherp opgemerkt van de jury Haha!

ja echt wel vraag me ook af hoe de jury dat gezien heeft en waar kijken ze wel niet naar Clown

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:47

ik vind het ook nog al een vaag topic dat nergens over gaat het zou juist imo zo zijn dat het voor de piercing zelf onhygienischer is of hoe je dat ook schrijft:P maar dat is dan weer de eigen keuze van de ruiter heb er zelf ook een en m'n vz paardje vind het niet erg:P

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:08

Jolliegirl schreef:

Er schijnen tegenwoordig van die apparaatjes te zijn waarmee je dwars door de kleding heen kunt kijken Clown

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:01

complete onzin. en best lachwekkend
je mag zelf toch wel weten als je ergens aan wilt blijven hangen.. en bovendien waar Knipoog
Ik snap dat stukje met die hygiëne niet echt, als je een gaatje hebt maakt het toch niet uit waar die zit?? en waarom is het onhygienisch (schrijf je dat zo?) ik bedoel, je huid wordt toch vies bij paarden, en als je een piercing hebt maak je die toch ook schoon.. iig je maakt je toch weer zuiver, nadat je van paarden terug komt. Clown
Dus wat is het probleem?

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:35

Citaat:
ja echt wel vraag me ook af hoe de jury dat gezien heeft en waar kijken ze wel niet naar

Misschien had ze daar een piercing zitten ter grootte van het formaat koeienbel?

Best een vermakelijk topic eigenlijk...

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:14

Bergje schreef:
Citaat:
ja echt wel vraag me ook af hoe de jury dat gezien heeft en waar kijken ze wel niet naar

Misschien had ze daar een piercing zitten ter grootte van het formaat koeienbel?

Best een vermakelijk topic eigenlijk...

hahahahaha ROFL

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:21

aUW Huilen van het lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:21

sta *AAAAUW*zit

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:52

hahahah geweldig.. wat een gruwelijke onzin! Hoe kom je er in hemelsnaam bij.. en je staat er zelf nog achter ook?? Clown

Mag je wel puistjes hebben in combinatie met paardrijden?? Dat lijkt me eerder onhygienisch (vervelend woord voor een dyslect Tong uitsteken )

maar oorbellen is dus ook gewoon geoorloofd.. he wat oneerlijk Koe

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:56

MISTRAL94 schreef:
Jolliegirl schreef:

Er schijnen tegenwoordig van die apparaatjes te zijn waarmee je dwars door de kleding heen kunt kijken Clown

Metaaldetector op de X Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:07

Oh dan snap ik nu waarom sommige paarden zo abrupt op X stil staan Clown
let op zodra je een piep hoort moet je halthouden Tong uitsteken