_paula_ schreef:op je 8 al z1hoe krijg je dat voor elkaar?
Knap hoor met een B pony in de Z1, heeft ze de proefjes zelf geschreven?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_paula_ schreef:op je 8 al z1hoe krijg je dat voor elkaar?
! Ik vind 2000euro voor zo'n klein ponytje wel niet kunnen
. 

... dat moet ik ze nageven!!
) maar om nou op je 6e al twee pony's te hebben is ook weer zo wat.. en die spoortjes vind ik niet kunnen.
) maar die sporen vind ik wel erg overdreven, ze ging toch al hard genoeg en hou het dan maar bij een zweepje.. Wel schattig dat ze over die hekjes heen ging
xshar schreef:Ik vind het ook een beetje dubbel.. Het is natuurlijk leuk zo'n klein meisje met zo'n brave pony (nouja beetje eigenwijs dan) maar om nou op je 6e al twee pony's te hebben is ook weer zo wat.. en die spoortjes vind ik niet kunnen.
. Als je dat nu wilt doen? Scotty__ schreef:SummerEnds schreef:wtf? ik ben geen penny? :s
heb je foto's
bén ééérg benieuwd naar een foto van een meisje van 8 op een B pony in de Z.
of M2 springen

. IrisLove schreef:En misschien wil je kindje straks wel helemaal geen paard, maar gewoon lekker op voetbal of ballet.

) 
Dat mag ik toch wel hopen, niet dat z'n hoofd opeens aan z'n kont zit. 
Kindje was gelijk gek op die pony, lekker spelenderwijs leren toch. Anne_GTI schreef:viewtopic.php?f=10&t=759476&start=0&st=0&sk=t&sd=aNiks mis mee. Uitrazen doet de pony maar in de wei. Moeten mijn paarden ook.
Focussed schreef:_paula_ schreef:op je 8 al z1hoe krijg je dat voor elkaar?
Knap hoor met een B pony in de Z1, heeft ze de proefjes zelf geschreven?![]()
Dit is pas van de laatste jaren. En aangezien ze toen 8 was, en nu 16 zou het kunnen..