Riant schreef:ja dat zeg ik .. maar ze daar is niet iedereen het mee eens
vreemd.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Riant schreef:ja dat zeg ik .. maar ze daar is niet iedereen het mee eens
vreemd.... Riant schreef:Doorsluiten geeft zeker mer druk, maar dat betekent niet dat je ineens zelf meer druk moet pakken op je teugel. Iets zal wel nodig zijn maar die druk ontstaat vanuit het paard omdat je hem naar de hand toe rijdt .. Je geeft been, je paard wil versnellen en dat vang je op in je hand daar wordt de druk zwaarder van. En dus NIET door zelf meer druk te nemen op he teugel. Dat is de omgekeerde wereld.
Maar goed dat gaat weer erg offtopic want het gaat over of een elastiek effectief is of niet.
Dat ze het nog eens even met de instructrice zou overleggen enz.. Heb ik niks meer over terug gelezen?

Moniek schreef:dat hoor je mij geloof ik niet zeggen.
Als hij nageeft is en kan er geen druk meer zijn mits het elastie niet te strak is aangemeten.
nikki160287 schreef:
Maarja jouw pony is zo moeilijk... tsja.... troost je er zijn er meer.
Gaat het niet gaat het niet. Kies of een ander paard, of ga je er zelf gewoon hard aan werken.

Born2BCrazy schreef:nikki160287 schreef:
Gaat het niet gaat het niet. Kies of een ander paard, of ga je er zelf gewoon hard aan werken.
Helemaal mee eens! Sommige zijn misschien lastig of zelfs moeilijk.. Als je die uitdaging niet aan wil..neem je toch een makkelijkere?![]()
Wat heeft jouw pony voor jou gelopen dan? (in de wedstrijden) of is het nog een groene pony?
als zij toch gewoon verder met die pony wil hoeft ze toch geen andere zoveel pony's zijn moeilijk maar dat betekent niet om meteen een andere pony te gaan kopen waar slaat da op ! ze probeer het teminste als jullie zo zijn vidnt ik da flauw! veel paarden zijn moeilijk en moet je gewoon even doorwerken en krijg je vanzelf wel god.! bij mascha is da ook het geval sinds het begin of nu rijdt ze stukken beter ! 
Helemaal mee eens! Sommige zijn misschien lastig of zelfs moeilijk.. Als je die uitdaging niet aan wil..neem je toch een makkelijkere?![]()
Wat heeft jouw pony voor jou gelopen dan? (in de wedstrijden) of is het nog een groene pony?
als zij toch gewoon verder met die pony wil hoeft ze toch geen andere zoveel pony's zijn moeilijk maar dat betekent niet om meteen een andere pony te gaan kopen waar slaat da op ! ze probeer het teminste als jullie zo zijn vidnt ik da flauw! veel paarden zijn moeilijk en moet je gewoon even doorwerken en krijg je vanzelf wel god.! bij mascha is da ook het geval sinds het begin of nu rijdt ze stukken beter !
zou jij dat ook doen als je pony moeilijk is met rijden en je hebt hem al 2 jaar ,,, ?
kom op dat beestje kan het wel Dat weet ik cker ,,

runningkawa schreef:Maar de pony moet wel boeten voor haar onkunde.
Je kunt ook een stap ertussen nemen
ONKUNDE Pfffffff Ze weet wel wat ze doet hoor

lieskehh schreef:
en wie zegt dat ze de uitdaging niet aan wil ?

runningkawa schreef:vandaar ook de knipoog natuurlijk