Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Apple schreef:*wacht vol spanning af op de foto's van HC*.
Alane schreef:Huertecilla schreef:
Is dat niet de kip-en-ei variant van de natte-aap?! Als iedereen het foutief over pion heeft terwijl een pilon bedoeld wordt moet IK dan ook maar foutief over pion spreken als ik pilon bedoel omdat ik anders niet verstaan wordt?! Het is fundamenteel bij communicatie dat de ontvanger begrijpt wat de zender bedoelt, maar is hij denkt dat ik denk dat hij denkt dat ik bedoel... de oplossing? Dan maar een potentieel onbegrepen purist![]()
moet de zender er ook voor zorgen dat de ontvanger hem/haar kan begrijpen
Huertecilla schreef:De hoofdstellen met een simpele neusriem met gesp zijn gewoon te koop toch?! Hier in ieder geval wel. Met of zonder vliegenfliebels aan de frontriem. Ook met of zonder keelriem. Dat laatste is ook weer zo iets. Als je ziet hoe die afgesteld zijn vraag ik me af of iemand eigenlijk nog weet waarom die er wel of niet opzit...
HC
Rianneke schreef:die keelriem is toch voor de sier?![]()
![]()
Alane schreef:
nee joh, om het kopstuk aan op te hangen als je het schoonmaakt
Rianneke schreef:maar weet je wat ik vind? dat ze hulpteugels gewoon niet zomaar in de winkel moeten hangen, maar dat je ze alleen kan meekrijgen met een goed verhaalscheelt een hoop verprutste paarden denk ik
Apple schreef:Ja idd. Is je paard vervelend? Gewoon een slof aan hangen. Of een stang, maakt het wat uit dat je niet kan rijden? Is het gemeen naar het paard toe? Nee joh... loopt ie beter van...Of een instructeur die zelf ook nogal van de hulpteugels en scherpere bitten is.
Apple schreef:Of een instructeur die zelf ook nogal van de hulpteugels en scherpere bitten is.