Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superhaffies schreef:eowyn04 schreef:Yeahhhh, 24,1
IK MAG PAARDRIJDEN!!
Iris: Here I come!!
en de stokpaardjes club valt uit elkaar![]()
moek maar hard trainen, magk ook weer rijden
opala schreef:Qimm schreef:Dat zal ook best, maar als het prima gaat, paard happy, ruiter happy geen problemen. Wie ben je dan om te gaan lopen oordelen?
Ik zet hier neer hoe ik erover denk, niets meer, niets minder. Het paard gaat bij mij voor de ruiter.
KingMarco schreef:Owwwwwww mennnnnnnn, ik heb zo'n zin in een negerzoen of een enorme moorkop. Heerlijk, mjammie, die komt morgen wel in huis met de boodschappen.
eowyn04 schreef:Yeahhhh, 24,1
IK MAG PAARDRIJDEN!!
Iris: Here I come!!
superhaffies schreef:@ dapper, en bedanktiedereen word altijd in hokjes geduwd zoals gothics, skaters enz..
ruiters worden op paarden geplaatst.. zoals wij: op trekpaarden en shire's
superhaffies schreef:@ dapper, en bedanktiedereen word altijd in hokjes geduwd zoals gothics, skaters enz..
ruiters worden op paarden geplaatst.. zoals wij: op trekpaarden en shire's
KingMarco schreef:Ben ik blij dat ik een trekpaard heb. Dravers vallen daar toch ook wel onder, die trekken ook de sulky ?
terorita schreef:ga d'r mooi ff een zak chips met dipsaus bij pakken
eowyn04 schreef:terorita schreef:ga d'r mooi ff een zak chips met dipsaus bij pakken
![]()
![]()
![]()
Waar woon je? Kom ik ook effe chippie halen
eowyn04 schreef:Ik bel morgen nogmaals naar de dierenbescherming kingie.
R_ChiChi schreef:Het is één van de twee redenen waarom ze deze blessure heeft; een peesklap, door overbelasting.
Jeskoo schreef:Niet mee bemoeien dus, laat een ander in zijn/haar waarde en laat iedereen zich met zijn eigen paard bemoeien.