Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Katyatje schreef:Hey,
Het ziet er erg uit die ijzers en alle andere dingen voor die knieactie te verbeteren maar die paarden kunnen de gangen al van bij hun geboorte en zijn al lang gewoon om zulke ijzers te dragen.
Trouwens...moesten die paarden het echt niet willen doen deden ze het ook niet...en maakt het uit of dit nu in 1986 of in 2006 gebeurt?
Ik vind het ook niet leuk maar ze doen wel niet aan dierenmishandeling hé!!!
Katyatje schreef:Dat sommige paarden dit niet leuk vinden om zo door een ring te paraderen was ook al bij me opgekomen hoor!
Maar waarom denk je dat die paarden gefokt worden hé?
Ze zijn ervoor gemaakt om zo'n werk te verichtten, maar dat wil idd niet zeggen dat het goed voor hun is...
Je kan er niets aan veranderen dat het gebeurt é!
Denk je dan dat ik het leuk vind om ernaar te kijken mss?Ik denk niet dat als een paard het verschrikkelijk zou vinden dat hij nog zo door een ring loopt MET zware ijzers EN kettingen rond zijn benen!
Katyatje schreef:Paarden die het niet zouden willen doen zouden ze niet door die ring meppen hoor! Dan lopen ze toch maar met hun oren in hun nek.
Ze zouden ze gewoon verkopen.
Anoniem schreef:Katyatje schreef:Paarden die het niet zouden willen doen zouden ze niet door die ring meppen hoor! Dan lopen ze toch maar met hun oren in hun nek.
Ze zouden ze gewoon verkopen.
Niet dat deze paarden er wel zo vrolijk bijlopen, maargoed.
Olifant schreef:Die paarden lopen uit pijn !
Wadi_Jamin schreef:Olifant schreef:Die paarden lopen uit pijn !
Ja!!!En ik denk als je ooit een paard koopt dat met zo'n dingen heeft rondgelopen,dan zal die bij het minste tikje van de zweep er als een pijl vandoor schieten!Angst noemt men dat![]()
En ohja!Op wat voor leeftijd denken jullie dat die paarden rijp zijn voor de slacht...