Chichika schreef:hns schreef:Sorry als het aanvallend overkwam maar de foto's van www.horse.ru kun je niet vertrouwen.
En waarom niet zal je denken?
Tja, de helft van het forum zijn tegenstanders van Nevzorov en haten alles aan hem, wat die doet en wat die zegt.
Dus dat deze foto's betrouwbaar zijn en recentelijk... forget it.
Nevzorov zei van begin af aan al en gaf ook toe dat hij ook met bit heeft gereden en er zijn zeker nog wat leuke haterfoto's te vinden van hem op het i-net (zeker waar zo veel haters zijn) waar hij als stuntman afgebeeld is.
Mensen proberen vertwijfeld te laten zien dat een bit goed is voor een paard en dat het niet pijn doet.
En dan ga je juist op dat forum je info vandaan halen?
Ik kom later hierop nog eens terug.
http://horseworld.ru/?article=226 dit artikel is met dezelfde foto's die jij gestuurd heb en het datum ervan is januari 2002.
Horse.ru is het grootste forum in Rusland
Verbijsterend is het door u genoemde feit dat de helft tegenstanders zijn en dat u geen voorstander heeft gevonden. Logisch denkend mens trekt daar zelf de enige juiste conclusie uit.
Vertalen via internet geeft oplossingen die op meerdere manieren zijn uit te leggen maar natuurlijk staat het u vrij om van een stuk Russische tekst een heel nieuw SPROOKJE te maken
Bedankt dat ik nu de benaming u krijg
En ehh nog eens....
Citaat:u vrij om van een stuk Russische tekst een heel nieuw SPROOKJE te maken
Eerstens doe ik niet aan oplichterij.
Tweedens zou het niet eerlijk zijn tegenover de mensen die hier (waaronder ook ik) antwoorden willen DUIDELIJKE en ook waar de bronnen ietswat betrouwbaarder van zijn.
Reageer ik nu heftig?
Misschien wel..
Of ik nog een stukje koek wil?
Graag maar vertel me maar eerst wat erin zit.
Ik vraag jou gewoon, heb misschien wat harde argumenten en heb ik zitten opereren.
Ik wou je niet persoonlijk aanvallen en was dit ook niet van plan.
Misschien wou je dat ook niet?
Maar ik vat het op als een persoonlijke aanvalling (sorry als ik fout lig).
Last but not least.
Citaat:Horse.ru is het grootste forum in Rusland
Verbijsterend is het door u genoemde feit dat de helft tegenstanders zijn en dat u geen voorstander heeft gevonden. Logisch denkend mens trekt daar zelf de enige juiste conclusie uit.
Leuk moet ik mijn paard bestraffen om tot Z prestaties te komen?
Zonder bit kun je zoiets niet bereiken?
Zonder hoofdstel al zeker niet?
EN zonder enige harde aanpak en bestraffing ook niet?
Wat staat er dan in mijn achtertuin?
rarara wat is het toch?
Nee, het is zeker géén robot.
, ingewikkeld wat nu just is en wat niet.
tsjah, waarom zou je iets anders doen dan anderen ?