Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Je moest eens weten welke juryleden hier van (dit soort rijderij) óók de buik vol van hebben. Maar qua punten geven ook met de rug tegen de muur staan, want het mag niet teveel van elkaar afwijken, want als dat vaker gebeurt kun je ook gaan, als jurylid.
De kentering zal uiteindelijk komen, in de rijderij, maar dat zal de volgende generatie moeten doen.
Janine1990 schreef:Electra63 schreef:Ach ik vind 3 x achtereenvolgend goud op de OS toch wel het hoogst haalbare.![]()
Maar Isabel behoort inderdaad al jaren tot de wereldtop met verschillende paarden. Ik noemde haar immers in 1 zin met Anky. Maar op beiden is altijd ook veel kritiek.
Anky wil alleen als ze bovenin mee kan draaien. Dat geeft ze ook zonder morren toe. Wat ik overigens super cool vind.
Isabel doet met veel paarden een beetje mee, maar sinds Satchmo is ze niet meer zo'n geduchte concurrent geweest op het hoogste niveau. En dan heb ik het niet over 2 of 3 sterren wedstrijden![]()
Anky haar rijden is absoluut veranderd en niet altijd positief. Maar ik zie haar zo veel liever rijden dan Adelinde. Kan me ook nog hoed herinneren dat in Londen de kür van haar zo mooi was, dat menigeen haar het brons graag had toegewild.
terpentijn schreef:Inderdaad. Ik spreek juryleden. Het zijn ook gewoon mensen hoor, en ik zit verder niet in de wedstrijdsport. Ik heb dit dan ook letterlijk uit eerste hand.
Ik had het ook niet over INTERNATIONALE juryleden, wat maakt dat trouwens uit, nationaal of internationaal?
terpentijn schreef:Z-jurylid uit mijn regio.
terpentijn schreef:Wat een afkrakerij van Z-juryleden. Die deugen dan zeker nu ook ineens niet meer omdat de betreffende leden niet persoonlijk Anky, Adelinde of Gal hebben gejureerd? Nergens heb ik ooit gewag gemaakt van het feit dat de mensen (juryleden) die ik persoonlijk gesproken heb dat hadden gedaan. Dus die hebben geen enkele reden of zeggenschap in het hele jureergebeuren?
De toon van de laatste paar posts illustreert dus wel exact de mateloze arrogantie die er heerst in"alles boven Z". Om niet goed van te worden.
Janine1990 schreef:Is niet mijn bedoeling. Ik waardeer Isabel en haar rijden heel erg. Bell Rosé is idd een paard met erg veel talent, wellicht een waardig opvolger van Satchmo.
Het enige dat ik bedoelde te zeggen is dat dat het verschil is tussen Anky en Isabel. Maar komt er vanaf telefoon waarschijnlijk nogal krom uit. Excuus.
R12312 schreef:Janine1990 schreef:Is niet mijn bedoeling. Ik waardeer Isabel en haar rijden heel erg. Bell Rosé is idd een paard met erg veel talent, wellicht een waardig opvolger van Satchmo.
Het enige dat ik bedoelde te zeggen is dat dat het verschil is tussen Anky en Isabel. Maar komt er vanaf telefoon waarschijnlijk nogal krom uit. Excuus.
Het grote verschil blijft dat isabel ze zelf opleidt.....
terpentijn schreef:Ik heb nergens verwarring gezaaid, mensen kunnen gewoon niet zorgvuldig lezen. En doen derhalve dus lukraak aannames. Zo het hen zelf uitkomt, en dat zegt genoeg en bevestigt uitsluitend de huidige mores. Niks misinformatie, gewoon ziende blind zijn, maar dan niet van mijn kant.
Hier wil ik het graag bij laten om het topic op zich verder niet inin gevaar te brengen.
terpentijn schreef:Wat een afkrakerij van Z-juryleden. Die deugen dan zeker nu ook ineens niet meer omdat de betreffende leden niet persoonlijk Anky, Adelinde of Gal hebben gejureerd? Nergens heb ik ooit gewag gemaakt van het feit dat de mensen (juryleden) die ik persoonlijk gesproken heb dat hadden gedaan. Dus die hebben geen enkele reden of zeggenschap in het hele jureergebeuren?
De toon van de laatste paar posts illustreert dus wel exact de mateloze arrogantie die er heerst in"alles boven Z". Om niet goed van te worden.
Electra63 schreef:terpentijn schreef:Wat een afkrakerij van Z-juryleden. Die deugen dan zeker nu ook ineens niet meer omdat de betreffende leden niet persoonlijk Anky, Adelinde of Gal hebben gejureerd? Nergens heb ik ooit gewag gemaakt van het feit dat de mensen (juryleden) die ik persoonlijk gesproken heb dat hadden gedaan. Dus die hebben geen enkele reden of zeggenschap in het hele jureergebeuren?
Ik kraak zeker geen juryleden af, maar ik stelde de vraag hoe het kan dan Bokkers het eens zijn met de jury als ze Charlotte of 1 zetten, maar dat diezelfde juryleden er niets van bakken als ze Adelinde in diezelfde wedstrijd op 2 of 3 zetten. Zo slecht zal Adelinde het dan niet doen, zoals hier door sommigen wordt beweerd. Maar goed het gaat hier in dit topic om Aqiedo en dat is zeker nog geen wereldtop.
Adelinde is trouwens afgelopen weekend wel 1e geworden met Zephyr op haar GP-debuut. Ook geen wereldprestatie (69%), maar ik neem mijn petje af: weer 1 opgeleid (paard is gefokt door haar ouders) tot GP-niveau.
Ayasha schreef:Electra63 schreef:
Ik kraak zeker geen juryleden af, maar ik stelde de vraag hoe het kan dan Bokkers het eens zijn met de jury als ze Charlotte of 1 zetten, maar dat diezelfde juryleden er niets van bakken als ze Adelinde in diezelfde wedstrijd op 2 of 3 zetten. Zo slecht zal Adelinde het dan niet doen, zoals hier door sommigen wordt beweerd. Maar goed het gaat hier in dit topic om Aqiedo en dat is zeker nog geen wereldtop.
Adelinde is trouwens afgelopen weekend wel 1e geworden met Zephyr op haar GP-debuut. Ook geen wereldprestatie (69%), maar ik neem mijn petje af: weer 1 opgeleid (paard is gefokt door haar ouders) tot GP-niveau.
Maar rijden kan ze nie.ik las zelfs ooit dat ze maar wat anders moest gaan doen
gelukkig zijn de ruiters die aanbeden worden zo zacht in de hand.