Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ann1992 schreef:Ik rijd ook veel op de grotere pony's van stal. Heb er geen verklaring voor, maar ik vind dat toch net wat fijner rijden dan een groot paard.
Doggylover schreef:ik rijd als volwassene ook op een D Pony , ik ben 43 jaar, 1.60 en nu 52 Kg
![]()
Dit is mijn hele lieve bijrijdpony![]()
[ Afbeelding ]
Wisdem schreef:Doggylover schreef:ik rijd als volwassene ook op een D Pony , ik ben 43 jaar, 1.60 en nu 52 Kg
![]()
Dit is mijn hele lieve bijrijdpony![]()
[ Afbeelding ]
Wat een leuke foto..
Ben echt blij te zien dat er meer volwassenen zijn die pony's rijden
winnie70 schreef:Sorry, ik ga even geheel offtopic... Marocje, ik vind jou echt veels te groot/zwaar voor deze pony. Uiteraard kan de foto vertekenen.
Mijn moeder heeft weleens op onze ijslander gezetenMaar telt dat mee? Een Ijslander is immers een paardenras!
Kim90 schreef:Marocje ik vind jou prima passen nog, je weegt ook niet te veel in mijn ogen..
myxlea schreef:Wat leuk zoveel volwassen die op een pony rijden! Sinds kort rijd ik zelf ook op mijn eigen ponytje, wat niet helemaal verwacht was.. Mijn exmoor Dyani is afkomstig uit het wild en een beetje eenkennig qua vertrouwen. Om deze reden heb ik besloten hem onder begeleiding zelf kennis te laten maken met het rijden, omdat ik geen gewonden wilde met kleine kinderen. Qua lengte ben ik absoluut te lang, geen twijfel over mogelijk. Volwassen exmoorpony's kunnen tot 12 stones dragen (76 kg), maar in de groei wordt er zeker aangeraden veel minder gewicht te laten dragen, gelukkig kom ik hier nog lang niet aan. Het plan is overigens eerst zelf maximaal 1 a 2 keer in de week 5 a 10 minuutjes stapritjes, zodat hij er aan gewend raakt en er later kleinere kinderen op kunnen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]