Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JasmijnJoy schreef:Hoezo zou ik iets te verbergen hebben? Ik snap er echt helemaal niets van haha.

xNK schreef:JasmijnJoy schreef:Hoezo zou ik iets te verbergen hebben? Ik snap er echt helemaal niets van haha.
Omdat je vraagt of ik door je berichten hebt gezocht en daarboven duidelijk zei dat de eerste 2 berichten over dit topic gingen, verder heb ik niet gekeken, maar mijn excuses ik zal de 'Zoek gebruiker's berichten'-knop niet meer lastigvallen
Ibbel schreef:Pa kan natuurlijk ook totaal geen reden zien om nog terug te koppelen wat hij met het advies gaat doen. En als hij niet van plan is een vaste bokker te worden (en waarom zou hij, hij heeft niets met paarden) waarom zou hij dat doen? Hij stelt een vraag, krijgt antwoord, en vertrekt weer. Dat is heel normaal op internet.
Crazy_boon schreef:Deze kind heb ik zelfs les gegeven op het manege waar ik vroeger werkte, ze kan best wel blijven zitten op een paard, maar een natuurtalent zou ik het niet echt noemen. Ze kan wel veeel beter worden met de juiste begeleiding, wat op die manege er echt niet was!
Koop Debbie een pony, een D-Pony eentje zoals Grease, waar ze op reed, laat ze bij de ponies rijden, maakt ze op zijn minst een kans om in de prijzen te vallen. daarnaast als ze ouder is kan ze ook nog de Dpony uitbrengen bij de paarden desnoods.
anneliesdj schreef:Crazy_boon schreef:Deze kind heb ik zelfs les gegeven op het manege waar ik vroeger werkte, ze kan best wel blijven zitten op een paard, maar een natuurtalent zou ik het niet echt noemen. Ze kan wel veeel beter worden met de juiste begeleiding, wat op die manege er echt niet was!
Koop Debbie een pony, een D-Pony eentje zoals Grease, waar ze op reed, laat ze bij de ponies rijden, maakt ze op zijn minst een kans om in de prijzen te vallen. daarnaast als ze ouder is kan ze ook nog de Dpony uitbrengen bij de paarden desnoods.
Als ik je manier van schrijven/spellen zie, vraag ik me af of jij uberhaupt wel les kunt geven of uit je duim zit te zuigen.
Je zou wel wat overtuigender overkomen als je je wat beter zou uitdrukken, het wat netter zou brengen en op je spelling zou letten.
!anneliesdj schreef:Crazy_boon schreef:Deze kind heb ik zelfs les gegeven op het manege waar ik vroeger werkte, ze kan best wel blijven zitten op een paard, maar een natuurtalent zou ik het niet echt noemen. Ze kan wel veeel beter worden met de juiste begeleiding, wat op die manege er echt niet was!
Als ik je manier van schrijven/spellen zie, vraag ik me af of jij uberhaupt wel les kunt geven of uit je duim zit te zuigen.
Je zou wel wat overtuigender overkomen als je je wat beter zou uitdrukken, het wat netter zou brengen en op je spelling zou letten.
Crazy_boon schreef:Deze kind heb ik zelfs les gegeven op het manege waar ik vroeger werkte, ze kan best wel blijven zitten op een paard, maar een natuurtalent zou ik het niet echt noemen. Ze kan wel veeel beter worden met de juiste begeleiding, wat op die manege er echt niet was!