11 jaar, talent, wat nu ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:35

Waar hebben jullie dan zien staan dat hij niet meer reageert vanwege de reacties hier? Ik lees alleen een post waarin hij zegt het jammer te vinden dat er zo wordt gereageerd.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:37

Kirsha schreef:
Waar hebben jullie dan zien staan dat hij niet meer reageert vanwege de reacties hier? Ik lees alleen een post waarin hij zegt het jammer te vinden dat er zo wordt gereageerd.

Ik ook maar _Alarm_wlkp zei het :)

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:37

JasmijnJoy schreef:
Hoezo zou ik iets te verbergen hebben? Ik snap er echt helemaal niets van haha.

Omdat je vraagt of ik door je berichten hebt gezocht en daarboven duidelijk zei dat de eerste 2 berichten over dit topic gingen, verder heb ik niet gekeken, maar mijn excuses ik zal de 'Zoek gebruiker's berichten'-knop niet meer lastigvallen ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:38

Pa kan natuurlijk ook totaal geen reden zien om nog terug te koppelen wat hij met het advies gaat doen. En als hij niet van plan is een vaste bokker te worden (en waarom zou hij, hij heeft niets met paarden) waarom zou hij dat doen? Hij stelt een vraag, krijgt antwoord, en vertrekt weer. Dat is heel normaal op internet.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:38

xNK schreef:
JasmijnJoy schreef:
Hoezo zou ik iets te verbergen hebben? Ik snap er echt helemaal niets van haha.

Omdat je vraagt of ik door je berichten hebt gezocht en daarboven duidelijk zei dat de eerste 2 berichten over dit topic gingen, verder heb ik niet gekeken, maar mijn excuses ik zal de 'Zoek gebruiker's berichten'-knop niet meer lastigvallen ;)

Ah joh! Van mij mag je hoor :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:39

Omdat dat wel zo netjes is voor degene die welgemeend goed advies geven.

Ibbel

Re: 11 jaar, talent, wat nu ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:40

Dat is hier op bokt zo. Maar op 99% van de andere sites op internet niet :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:41

Die forums die ik wel eens bezoek is dat wel zo, niet dat ik me er druk om maak :=

Eb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:12

Misschien dit topic dan gewoon afsluiten?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:30

ik heb meestal wel de indruk dat er meer ouders zijn die denken dat hun kind talent heeft dan dat er daadwerkelijk kinderen met talent zijn :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:31

geerke schreef:
ik heb meestal wel de indruk dat er meer ouders zijn die denken dat hun kind talent heeft dan dat er daadwerkelijk kinderen met talent zijn :+

Niet alleen ouders, ook geldgeile trainers :')

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:38

Ibbel schreef:
Pa kan natuurlijk ook totaal geen reden zien om nog terug te koppelen wat hij met het advies gaat doen. En als hij niet van plan is een vaste bokker te worden (en waarom zou hij, hij heeft niets met paarden) waarom zou hij dat doen? Hij stelt een vraag, krijgt antwoord, en vertrekt weer. Dat is heel normaal op internet.

Dat was ook mijn gedachte :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:41

Crazy_boon schreef:
Deze kind heb ik zelfs les gegeven op het manege waar ik vroeger werkte, ze kan best wel blijven zitten op een paard, maar een natuurtalent zou ik het niet echt noemen. Ze kan wel veeel beter worden met de juiste begeleiding, wat op die manege er echt niet was!

Koop Debbie een pony, een D-Pony eentje zoals Grease, waar ze op reed, laat ze bij de ponies rijden, maakt ze op zijn minst een kans om in de prijzen te vallen. daarnaast als ze ouder is kan ze ook nog de Dpony uitbrengen bij de paarden desnoods.

Als ik je manier van schrijven/spellen zie, vraag ik me af of jij uberhaupt wel les kunt geven of uit je duim zit te zuigen.
Je zou wel wat overtuigender overkomen als je je wat beter zou uitdrukken, het wat netter zou brengen en op je spelling zou letten.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:23

maar, als ts niet reageert, waarom gaat dit topic niet op slot ( als hij bewust heeft gezegd ik reageer niet meer )

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:39

anneliesdj schreef:
Crazy_boon schreef:
Deze kind heb ik zelfs les gegeven op het manege waar ik vroeger werkte, ze kan best wel blijven zitten op een paard, maar een natuurtalent zou ik het niet echt noemen. Ze kan wel veeel beter worden met de juiste begeleiding, wat op die manege er echt niet was!

Koop Debbie een pony, een D-Pony eentje zoals Grease, waar ze op reed, laat ze bij de ponies rijden, maakt ze op zijn minst een kans om in de prijzen te vallen. daarnaast als ze ouder is kan ze ook nog de Dpony uitbrengen bij de paarden desnoods.

Als ik je manier van schrijven/spellen zie, vraag ik me af of jij uberhaupt wel les kunt geven of uit je duim zit te zuigen.
Je zou wel wat overtuigender overkomen als je je wat beter zou uitdrukken, het wat netter zou brengen en op je spelling zou letten.

Snel oordelen is ook makkelijk, bah wat een vieze post. Draagt bij aan de zo gezellige sfeer op bokt :)!
Ze is Engelstalig van origine en ja, onze taal is nu eenmaal niet de makkelijkste. Lopen hier zat mensen rond die slechter schrijven die wel met onze taal geboren zijn. Grammarnazi's hier altijd.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:23

anneliesdj schreef:
Crazy_boon schreef:

Ik ben niet Brits dus nee, mijn Nederlands is niet zo fiets geweldig.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:27

Ik had het niet over je grammatica alleen, je reactie benadrukt waar ik wel op doelde.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 02:35

unihorses schreef:
maar, als ts niet reageert, waarom gaat dit topic niet op slot ( als hij bewust heeft gezegd ik reageer niet meer )

Omdat hij dat niet heeft gezegd...

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 06:20

Ik zou ook zeggen blijf bij de pony's al is het al om de sfeer.

je kan een paar dingen doen:
-naar stal met sportponys en daar vaste ruiter worden en vanuit daar naar een klikkende combi groeien. Stallen die serieus met ponysport bezig zijn zoeken altijd wel goede ruiters.
-bij een goede trainer advies in winnen en laten helpen zoeken.
- zelf fokkerijen en sportstallen afgaan.

hoe dan ook, altijd laten keuren.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 06:56

wat leuk dat je dochtertje zoveel talent heeft, maar waarom zorg je niet dat ze alles kan doorlopen?

eerst bij de pony's bedoel ik, bij de paarden komt ze vanzelf aan bod, wanneer een pony niet meer past en als je eenmaal te groot bent voor een pony kun je het niet meer doen ;)

ze kan van een leuke pony tussen de ponyruiters een hoop leren.
bovendien heeft ze dan wedstrijden tegen leeftijd genootjes, wat het voor haar ook leuker maakt.

paardrijden gaat niet zozeer om talent maar vooral om de band en het plezier wat je ermee kunt beleven ;)

veel succes :D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:12

Crazy_boon schreef:

Als jij lesgeeft in België zou je toch ook moeten weten dat je hier niet met een pony tussen de paarden mag starten?
Ze heeft nog 5 jaar bij de pony's, tijd zat om een heel eind te komen met een goede pony.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:04

Omdat dit topic helaas is verzand in grotendeels hakken op elkaar, gaat het nu op slot. Jammer.