Lasca_1987 schreef:Ik zit op mijn Ipad nu dus is het lastig om op alles te antwoorden. Ik heb geen eigen fiets, die is verroest en daar ben ik uit gegroeid. Mijn zus heeft wel een fiets, maar waar ga ik heen fietsen vraag ik mijzelf dan af. Ik mag haar fiets lenen.
Ikben niet alleen thuis, mijn vader is ook thuis. Dus om in de huiskamer te gaan fitnissen.. ik doe het liever ergens met privecay dat mn vader mij niet raar gaat staan aankijken en helaas heb ik er in mijn slaapkamer geen ruimte voor, die is namelijk niet groot. Maar ik kan dat 30-day-shredden wel gaan googlen. En dat van Adam was een geintje tussendoor. Ik kwam terug op die meeting omdat ik er in een post over had gesproken.
De keuze van priveles; Ik ging terug naar de manege waar ik in mijn 10erjaren heb gereden. Om te bepalen in welke groepsles ik kan instromen moest ik eerst privelessen rijden. Verder niet meer over groepslessen gehad en weet ook niet of we dat financieel kunnen betalen. Privelessen rijd ik namelijk niet iedere week.
Wat maakt het uit waar je heen fietst?
Gewoon gaan en zien waar je uitkomt.
Galopperen voor beginners vind ik makkelijker in groep bijvoorbeeld, het kan goedkoper zijn waardoor je het meer kan doen, het kan leuk zijn omdat je vrienden maakt? 'k zou dit toch eens navragen bij je instructrice.
hoe ver is dat amsterdamse bos dan?), of (ik ken Amsterdam niet hoor, ben Belg), kijk eens waar je ergens rust kan vinden, met mooi weer eens een nieuw park ontdekken bijvoorbeeld, waar je naartoe kan fietsen en dan op een bankje even een boekje kan lezen ofzo. Dat zijn 'eenzame' activiteiten maar ik ben zeker dat je wel aan de praat kan raken met iemand hoor! Als je niet graag leest: je kan een tijdschrift over gezonde voeding lezen ook, da's nog leerzaam voor je verdere dieetplannen dan ook

) 
Met de houding die je hier al toont ga je het achter een receptie met internationale en ook we eens lastige klanten niet redden.
Mensen willen je helpen, maar als je nergens voor openstaat, waarom zit je dan uberhaupt nog op Bokt?!