Bedankt voor je tips. Het wijken is idd een probleem. Hij kan het wel, maar gaat dan bijna horizontaal naar de hoefslag, en niet ook vooruit. Ik probeer dat wel op te vangen, maar dat is erruuug lastig
. Watbetreft zijn stijfheid, dat klopt. Is ook de artrose, al liep hij zondag wel lekker zonder veel te struikelen. Vandaag was hij wel flink aan het struikelen, in de bochten had hij het wat moeilijk vandaag. Enig idee hoe ik dat wat soepeler krijg? Dat hij raar loopt met zijn achterbenen komt misschien ook wel wat doordat zijn benen wat scheef staan.. Als je van voren kijkt zie je zijn achterhoeven wat naar buiten wijzen, en zijn rechterachterbeen staat wat schever onder zijn lichaam dan zijn linker. Dat is er met de jaren heen ingeslopen.. Ik zou dalijk nog eens de filmpjes bekijken. Kijken of ik zie wat je bedoeld, want het is me nooit op gevallen.. Ergens op mijn Facebook staat ook een filmpje van het buitenrijden met hem. Een van de eerste keren met hem naar buiten
dus de baas was erbij en die vond het leuk om te filmen. Ik zou hem dalijk even opzoeken, en kijken of je hem ook kan zien als we geen vriendjes zijn. Nu eerst een douche 
@jenniffer, en wat vind je er nogmeer van? Het is de bedoeling dat je zelf eerst echt commentaar op je eigen foto geeft, zodat wij weten waar jij je al van bewust bent.
Het is nu misschien moeilijk aan te tonen, omdat ik nog niet zo lang mee doe met het topic, maar zodra het weer veranderd, gaat hij echt weer beter lopen.
ik ga nu dat filmpje opzoeken!
Morgen zoek ik ff t sd kaartje op waar ik de mijne in kan doen, zodat ik het filmpje op mijn laptop kan zetten 
( onrustige handen )
' Was niet helemaal zijn bedoeling geloof ik. Daarna heerlijk gereden! Niks geen gekke dingen. Gister les gehad, dat ging stukken minder.. Ben er weer "afgevallen" (eigenlijk afgesprongen na een miscommunicatie tussen ons) daarna is mijn instructrice er op gegaan omdat het vooral op de linkerhand niet lukte. Ik ben veel te sterk in mijn binnenhand en hij kan heel moeilijk buigen, dus geen goede combi.. Vandaag weer gereden, en het ging erg goed!! Heel blij en ontspannen gereden, maar blijf toch knoeien met mijn handen. Heb even twee fototjes voor jullie. 
Moet ik echt niet doen.. Ik schrok er van, dus ga er nu nóg meer op letten. Ook meer op mijn billen gaan zitten en zelf ook durven ontspannen. We gaan nu weer lekker verder met oefenen!