kom maar op met het comentaar
-weet dat de foto erg donker is en slechte kwaliteit-

Uploaded with ImageShack.us
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mistid schreef:hiphorse schreef:-weet dat de foto erg donker is en slechte kwaliteit-
Waarom plaats je het dan? Kan hier echt niets van maken behalve een lichtblauwe vlek temidden van een zwart vlak.

dots83 schreef:je hebt je gewicht volgens mij een beetje teveel naar voren. Je onderbeen ligt te ver naar achter, maar het probleem komt meer doordat je te veel met je kont naar voren duwt zoals het lijkt. Als j ekont iets meer naar achter blijft zit je iets meer in balans. Hand mag klein stukje lager. Verder zit je zeker niet slecht hoor volgens mij.

heleentjee schreef:N_jumping schreef:ik denk dat ik wel een goede springhouding heb deze foto is van vandaag voor het eerst een sprong van 1.10
ik vind dat je je hakken teweinig uitdrukt..
heleentjee schreef:jeetje wat een grote discusie![]()
nou ik ben wel benieuwt wat men van mijn springhouding vind.
aangezien ik over 2 of 3 weken mijn 1e springlessen weer krijg.
wel meot ik erbij zeggen dat het paard waar ik mee rij een KWPN Tuigpaard is. en darom soms wat moeilijker over zijn rug springt.
(dress M2+wp)

dots83 schreef:heleentjee schreef:jeetje wat een grote discusie![]()
wel meot ik erbij zeggen dat het paard waar ik mee rij een KWPN Tuigpaard is. en darom soms wat moeilijker over zijn rug springt.
(dress M2+wp)
Type paard of ras moet eigenlijk niet uitmaken. ziet er niet zo verkeerd uit volgens mij, tenen zouden iets verder naar binnen mogen en onderbeen iets minder ver naar achter maar zo zit ik zelf ook
Hand zou je tikkie lager kunnen houden, Schoenie heeft hier het eea over verteld stukje terug

heleentjee schreef:nou gelukkig vind de maker van dit topik dat niet had haar namelijk van alles gevraacht over de BP omdat zij hier nu een opleiding in doet en ik ook.
dan hebben we een ander mening.
ik vind dat als je echt steunt op je voetzolen en je paard neit prikt met eventueel je sporen dan stoor je je paard absolut niet.

dots83 schreef:heleentjee schreef:jeetje wat een grote discusie![]()
(dress M2+wp)
Type paard of ras moet eigenlijk niet uitmaken. ziet er niet zo verkeerd uit volgens mij, tenen zouden iets verder naar binnen mogen en onderbeen iets minder ver naar achter maar zo zit ik zelf ook
Hand zou je tikkie lager kunnen houden, Schoenie heeft hier het eea over verteld stukje terug
heleentjee schreef:nou gelukkig vind de maker van dit topik dat niet had haar namelijk van alles gevraacht over de BP omdat zij hier nu een opleiding in doet en ik ook.
dan hebben we een ander mening.
ik vind dat als je echt steunt op je voetzolen en je paard neit prikt met eventueel je sporen dan stoor je je paard absolut niet.
Bandida schreef:Hier wat beelden van de man die deze rijstijl (voorwaartse zit, Caprili systeem) uitgevonden heeft.
Uiteraard is dit nu verder geëvolueerd, maar het is altijd interessant om eens te kijken waar het vandaan komt.
http://www.ushorsemanship.net/people.htm