Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HLPhoto schreef:astridklomp schreef:Klopt. Helaas is ook niks naïever dan er klakkeloos vanuit gaan dat de groten van onze wereld het allemaal goed doen en het beste met ons voor hebben. Wederom verwijs ik naar de wielersport en de politiek.Niks is makkelijker dan kritiek geven en net doen alsof je er verstand van hebten veel (uit de nek) kletsen maar weinig daden.
x_Marr schreef:Jammer dat er weer zo onserieus gereageerd moet worden als je het ergens niet mee eens bent, er bestaat ook nog zoiets als dan gewoon uit het topic weggaan als je niet normaal kan reageren.
Desperado_: Dat is nu precies wat ik zeg.
Waarom zou je geen kritiek op de top mogen hebben? Volgens jou mag je dus alleen ja en amen zeggen en ze aanbidden, tenminste dat leid ik af aan hoe jij hier reageert.
Bomba schreef:Overigens wel grappig; zodra iemand iets negatiefs over Totilas te melden heeft, wordt er direct geroepen dat ze er niks over te zeggen hebben, dat ze eerst zichzelf maar moeten bewijzen en zelf geen topjury zijn, en er dus eigenlijk over op moeten houden.
Echter zijn er wel degelijk mensen zijn die op topniveau rijden, die eenzelfde mening delen, Totilas geeft geen fijn beeld. Zij zijn echter niet in de positie om zich daar over uit te laten; wat zou er wel niet gebeuren als men hun mond daar over open deed. Er zou een hel los barsten..
DDW1190 schreef:hallo, ik ben ten eerste geen Edward Gal tegenstander hoor!
en ik denk dat ze echt wel weten wat hun doen!
weten wij dat ook dan? wat wij doen? Rijden wij ook Grand prix?
en weten we hoe alles in elkaar steekt?NEEEN! Want wij zijn simpele basisruiters (tenminste ik wel)! en dan kijkend hoe onze eigen paarden lopen, heb ik toch liever en zie ik ook liever TOOT
en ik vind het behoorlijk knap van Edward!
x_Marr schreef:Maar zelfs als basisruiter is toch te zien dat hij tijdens de wedstrijden een holle rug heeft? Ja behalve bij de piaffe ed, daar gaat hij wel zitten.
Ik oordeel toch op wat ik zie?
Prima als die juryleden het zo goed weten, maar ik trek daar toch wel mijn twijfels bij als ze dit met ruim 90% laten winnen. Dan kijken ze steeds meer subjectief.
Want als het volgens de regels zou gaan zou hij dit niet hebben gescoord, ik zie tenminste geen harmonie tussen de voorkant en achterhand. Plus de fouten die daarbij kwamen in de kur.
Als wij iets anders zien dan wat door de FEI is voorgeschreven vraag ik mij af hoezo we er dan minder vanaf weten? Die regels zijn immers gewoon openbaar.
Nogsteeds wil ik graag het antwoord op mijn vraag weten.
Citaat:Misschien moet je even voor jezelf spreken. Want geloof niet dat hier alleen maar basisruiters zitten
Overigens vraag ik mij af als je alleen maar kennis van de basis hebt wat je hier dan doet, of als je al wat verder bent waarom jij geen holle rug ziet.
Ik krijg eerder kippenvel van mijn verzorgpaard die zijn best doet en mooi gaat nageven en fijn gaat lopen dan van de huidige top.
_Ella_ schreef:Ik krijg in dit topic een beetje de smaak mee van, hij loopt aan de top, dus er moet wel iets mis zijn.
Citaat:Misschien moet je even voor jezelf spreken. Want geloof niet dat hier alleen maar basisruiters zitten
Overigens vraag ik mij af als je alleen maar kennis van de basis hebt wat je hier dan doet, of als je al wat verder bent waarom jij geen holle rug ziet.
Ik krijg eerder kippenvel van mijn verzorgpaard die zijn best doet en mooi gaat nageven en fijn gaat lopen dan van de huidige top.